مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه ۱۸ نقطه شهری استان ایلام از نعمت گاز برخوردار هستند، گفت: این میزان معادل ۹۸ درصد جمعیت شهری استان است.
کد خبر: ۱۵۳۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵ 28 December 2015
مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه ۱۸ نقطه شهری استان ایلام از نعمت گاز برخوردار هستند، گفت: این میزان معادل ۹۸ درصد جمعیت شهری استان است.

 به گزارش تابناک ایلام ،روح الله نوریان  اظهار داشت: از مجموع ۲۱ نقطه شهری تا کنون ۱۸ نقطه به شبکه سراسری گاز متصل شده و شهرهای ماژین، میمه و پهله نیز تا دهه فجر گازدار می‌شوند.

وی بیان داشت: سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر خطوط تغذیه و انتقال تاکنون در استان ایجاد شده و ۱۰۸ هزار مشترک نیز از خدمات این شرکت استفاده می کنند.

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام افزود: ۷۰ درصد روستاهای ایلام به شبکه گاز متصل هستند و هم اکنون ۱۸۶ روستای استان تحت پوشش شبکه گاز خانگی قرار گرفته و عملیات گازرسانی به ۱۴۰ روستای دیگر با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است.

نوریان با بیان اینکه مشکلی برای تأمین گاز مردم ایلام در فصل زمستان وجود ندارد، اظهار داشت: در فصل زمستان هستیم و بطور قطع، برودت هوا نیز با فصل زمستان بیشتر می‌شود و مصرف گاز در استان ایلام افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: امیدواریم در زمستان پیش روی نیز هیچ قطعی در استان ایلام و هیچ کجای کشور پدید نیاید و تمایلی برای ذخیره‌سازی سوخت نفت با حجم‌های زیاد از سوی مردم استان ایلام وجود ندارد، اما ذخیره‌سازی در حد ۲۰ یا ۳۰ لیتر نفت در منازل شرط عقل است نه اینکه مردم تانکرهای یک هزار لیتری و بیشتر را برای سوخت زمستانه خود ذخیره‌سازی کنند./م


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار