مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام:
مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام از امکان بروز آبگرفتگی معابر در ایلام و کاهش محسوس دما خبر داد.
کد خبر: ۱۵۳۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴ 29 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام از امکان بروز آبگرفتگی معابر در ایلام و کاهش محسوس دما خبر داد.

احمد کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: کارشناسان هواشناسی تحت عنوان اخطاریه شماره 13 در خصوص بارندگی در روزهای آتی هشدار لازم را ارائه کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: طبق هشدار اداره کل هواشناسی قرار است ناپایداری‌های هوا استان ایلام را از فردا در بر گیرد و این ناپایداری‌ها به صورت برف و باران خواهد بود.

وی ادامه داد: این موج بارشی از بامداد روز چهارشنبه (9 دی) با وزش باد شدید و رعد و برق و نیز بارش برف و باران مناطق مختلف شمال و جنوب استان ایلام را در بر خواهد گرفت.

این مسئول اضافه کرد: با بارش نزولات آسمانی احتمال لغزندگی مسیرها و معابر، یخبندان و یا آبگرفتگی مقطعی و استمرار آن با کاهش دما تا اوایل هفته آینده در استان ایلام وجود خواهد داشت.

کرمی تصریح کرد: بر این اساس به اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان ایلام از جمله شهرداران استان دستورات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارندگی‌ها صادر شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: بر این اساس مقتضی است مسئولان مرتبط دستورات لازم مبنی بر آمادگی تمام اکیپ‌های امدادی و عملیاتی صادر کرده و گروه‌های مربوطه در حالت آماده‌باش بوده و تمهیدات لازم در این زمینه به عمل آید.

وی ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی کارشناسان امر و همچنین اداره کل هواشناسی و مدیریت بحران استانداری ایلام این موج بارشی از فردا استان را تحت تاثیر خود قرار داده و تا هفته آتی استمرار دارد./پ


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
متاسفانه به جای مرمت مسیل بودجه رو در جایی هزینه میکنند که باعث تاثر همشهریان شده است در حالی که خیلی از جداول و آسفالت خیابانها کنده شده شهرداری مشغول رنگ آمیزی بلوار اشرفی و آیت اله حیدری با بدترین سلیقه رنگ بنفش با سفید یعنی دورنگ سرد در کنار هم که خیلی ها معتقدند رنگ کردن بنفش خیابانهای ایلام سیاسی است اگر درست باشه واقعا باید برای مسئولین متاسف بود که به جای حل مشکلات مردم دنبال خوش خدمتی هستند نکته جالب رنگ آمیزی رنگ کردن سنگهای داخل بلوار بود که باسطل انجام میشد و خدا میداند چند کیلو رنگ مصرف شده شنیده ها حاکی است که رنگرز خواهر زاده معاونت عمرانی است و ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار