مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از کمک 197 میلیون تومانی این مجمع به بیماران سخت‌درمان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۴۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲ 30 December 2015

مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از کمک 197 میلیون تومانی این مجمع به بیماران سخت‌درمان خبر داد.

به گزارش فارس،صفر شاکری‌صفت با اشاره به کمک‌های مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران طی 9 ماهه امسال، اظهار کرد: در این مدت 135 بیمار به مجمع مراجعه کردهاند که واجدین شرایط کمک 95 نفر بودهاند.

وی با بیان اینکه در طول این مدت به 40 بیمار با تشخیص مجمع نتوانستیم کمک کنیم، گفت: برخی از این بیماران خود توانایی پرداخت هزینه درمان را داشتند یا گروه هدف مجمع نبودند که باید به کمیته امداد یا بهزیستی مراجعه میکردند.

مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه آنها از خدمات مشاوره‌ای این مجمع بهره‌مند شدند، افزود: به 37 بیمار سختدرمان مرد و 58 بیمار مرد در این مدت کمک‌رسانی شده است.

وی با اشاره به کمک‌های بلاعوض مجمع به بیماران خاطرنشان کرد: در مدت 9 ماهه، یکمیلیارد و 280 میلیون ریال کمک بلاعوض به بیماران شده است.

شاکری با اشاره به اجرای طرح حمایت خیر خاص از بیمار مشخص، گفت: 60 میلیون ریال خیرین در این طرح به بیماران کمک کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در این طرح 22 حامی جذب شده که 19 بیمار خاص سرطانی را حمایت میکنند، افزود: از آنجا که برخی از خیرین یک مبلغ خاصی را برای کمک در نظر گرفتهاند که به طور کلی مشکل بیمار خاص را برطرف نمیکند، از کمک دو حامی برای یک بیمار خاص استفاده میکنیم.

مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه 340 میلیون ریال امسال به صورت وام قرضالحسنه به بیماران کمکرسانی شد، تصریح کرد: براساس تشخیص مجمع تا سقف 30 میلیون ریال به هر بیمار تسهیلات پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه مجموع هم‌اکنون سقف کمک مجمع خیرین سلامت به بیماران، 50 درصد است که در صورت افزایش میزان کمک‌های مردمی، بیشتر می‌شود، گفت: در این مدت از تخفیفات و کمکهای سایر سازمان‌ها به ارزش 290 میلیون ریال بهرهمند شدهایم.

شاکری با بیان اینکه سقف کمک مجمع خیرین سلامت به بیماران 50 درصد است، افزود: در صورت افزایش میزان کمک‌های مردمی کمک‌های مجمع نیز بیشتر خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار