مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دره شهر گفت:
از ابتدای امسال تاکنون 46 واحد مسکونی برای مددجویان زیرپوشش در این شهرستان احداث شده است.
کد خبر: ۱۵۶۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴ 03 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دره شهر گفت: از ابتدای امسال تاکنون 46 واحد مسکونی برای مددجویان زیرپوشش در این شهرستان احداث شده است.
آیت الله رشیدی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امسال 2 میلیارد ریال اعتبار برای احداث، بازسازی و تعمیر منازل مسکونی مددجویان دره شهری از محل منابع امداد و کمک خیرین نیکوکار و هزینه شده است.
وی افزود: یکی از اهداف مهم این نهاد مردمی ایجاد سرپناه برای مددجویان تحت حمایت اسیت که به لطف الهی و تلاش مجموعه امدادگران تاکنون در این راستا اقدامات شایسته ای صورت گرفته است.
مدیر کمیته امداد دره شهر تاکید کرد: امسال با استفاده از این میزان اعتبار جذب شده 46 واحد مسکونی با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و 21 سرویس بهداشتی در مجموع با زیر بنای چهار هزار و 600 مترمربع در مناطق شهری و روستایی برای خانوارهای واجد شرایط زیر چتر حمایتی این نهاد مقدس احداث و در اختیار آنان قرار گرفته است.
رشیدی یادآور شد: برای ساخت هر واحد مسکونی به مددجویان ساکن در شهرها 90 میلیون ریال و در سطح روستاها نیز 30 میلیون ریال از محل منابع امداد و کمک خیرین نیکوکار به صورت بلاعوض پرداخت شده است.
وی بهره مندی مددجویان از خدمات انشعاب رایگان آب، برق و گاز را از دیگر خدمات ارائه شده به مددجویان زیرپوشش دره شهری اعلام کرد.
شهرستان 55 هزار نفری دره شهر در 100 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد و چهار هزار و 500 نفر در قالب بیش از یک هزار و 590 خانوار در این شهرستان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار