امام جمعه ایوان:
اخراج سفیر عربستان از ایران کمترین کار دولت در برابر جنایت اخیر این رژیم در به شهادت رساندن آیت‌الله النمر است.
کد خبر: ۱۵۷۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۷ 04 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، اخراج سفیر عربستان از ایران کمترین کار دولت در برابر جنایت اخیر این رژیم در به شهادت رساندن آیت‌الله النمر است.

حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: شهادت مجتهد عالی مقام آیت‌الله النمر که تنها خواسته‌اش برقراری عدالت بود را به محضر مردم و شیعیان و رهبر معظم انقلاب و حضرت ولیعصر (عج) تسلیت عرض می‌کنم.

امام جمعه ایوان گفت: عدالت‌خواهی این مراجع عالی قدر سبب شد که رژیم آل سعود این مهم را بر نتابد و وی و یارانش را مظلومانه به شهادت برساند و این نوع رفتار نمونه بارز تروریسن دولتی بوده که صحنه‌گردان آن آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

وی ادامه داد: این اقدام با هدف تفرقه بین مسلمانان به وقوع پیوسته و این روند قطعا ادامه خواهد داشت و بر این اساس از دولت جمهوری اسلامی انتظار داریم برخوردی قاطع و قانونی با این روند داشته باشد.

امام جمعه ایوان اضافه کرد: احضار کاردار سفارت عربستان قطعا دل مردم را آرام نکرده و خواسته مردمی که امروز در شهرهای مختلف اجتماع و راهپیمایی کردند این است که سفیر عربستان از ایران اخراج شود.

لروند تصریح کرد: این کوچکترین خواسته مردم ما بوده و این حرکت زننده می‌تواند آتش بزرگی در بین مسلمانان ایجاد کند اگر برخورد قاطعی با عاملان این جنایت صورت نپذیرد./پ

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار