رئیس شورای شهر ایلام گفت:
رئیس شورای شهر ایلام گفت: هیچ‌یک از اعضای شورای شهر ایلام برای عضویت در هیئت‌های اجرایی دعوت نشدند.
کد خبر: ۱۵۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵ 04 January 2016

 رئیس شورای شهر ایلام گفت: هیچ‌یک از اعضای شورای شهر ایلام برای عضویت در هیئت‌های اجرایی دعوت نشدند.

به گزارش تابناک ایلام؛حجت‌الله حسن‌زاده امروز با اشاره به عدم دعوت از اعضای شورای شهر ایلام برای عضویت در هیئت‌های اجرایی اظهار داشت: در گذشته و در سنوات قبل با اعتنا به رای مردم این مهم از سوی مسئولان و روسای ستادهای انتخابات در شهرستان ایلام مورد توجه واقع می‌شد.

رئیس شورای شهر ایلام گفت: اما در دوره فعلی هیچ یک از اعضای شورای شهر ایلام در هیئت‌های اجرایی انتخابات استان ایلام عضویت ندارند که نوعی بی‌اعتنایی به رای مردم است.

وی ادامه داد: معمولاً هیئت‌های اجرایی انتخابات را از بین معتمدین مردم انتخاب می‌کنند و این در حالی است که بهترین معیار برای انتخابات این افراد توجه به نظر آنان در انتخابات بوده و اعضای شورای شهر ایلام نیز در این ردیف قرار دارند.

این مسئول با انتقاد از این رویه اضافه کرد: اعتراض خود را مبنی بر این بی‌توجهی به این مورد به سمع فرماندار ایلام رسانده و منتظر پاسخی منطقی و مستدل در این ارتباط هستیم.

حسن‌زاده تصریح کرد: انتخاب افراد به عنوان هیئت‌های اجرایی از یک طیف و جریان سیاسی خاص در این شرایط که دولت شعار اعتدال را مدنظر قرار داده مناسب و مطلوب نیست.

رئیس شورای شهر ایلام گفت: انتظار است مسئولان حوزه ستاد انتخابات استان ایلام مانع اینگونه رفتارها باشند تا زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو فراهم شود./م


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار