نشست بررسی آخرين وضعيت ايمني جاده هاي استان ایلام و هماهنگي در خصوص طرح راهداري زمستاني در كميسيون ايمني راههاي استان ايلام برگزار شد.
کد خبر: ۱۵۸۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷ 06 January 2016
نشست بررسی آخرين وضعيت ايمني جاده هاي استان ایلام و هماهنگي در خصوص طرح راهداري زمستاني در كميسيون ايمني راههاي استان ايلام برگزار شد.

 به گزارش تابناک ایلام ،از روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي این استان، در كميسيون ايمني راههاي استان ايلام آخرين وضعيت ايمني جاده هاي استان و هماهنگي در خصوص طرح راهداري زمستاني مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

 

مديركل راه وشهرسازي استان ايلام در اين  نشست، با قدرداني از همكاري و همفكري اعضا كميسيون كه همواره مسائل ايمني جاده اي را مد نظر داشته و راهكارهاي مناسب ارائه مي دهند، گفت: هدف اين جلسات ايمن سازي محورهاي ارتباطي استان و كاهش تلفات و صدمات حوادث جاده اي است.

 

مهندس میرجعفریان، اظهار کرد: خوشبختانه با تصميماتي كه حاصل اين جلسات است تا كنون چند نقطه پر حادثه ايمن سازي و رفع گرديده از جمله تقاطع كارخانه سيمان و تقاطع صالح آباد كه بعد از اصلاح و بهسازي خوشبختانه شاهد حوادث خطرناك در اين نقاط نبوده ايم.

 

وی، در خصوص طرح راهداري زمستاني خاطر نشان كرد: با تلاش و حضور به موقع راهداران و همكاري پليس راه تا كنون هيچ گونه انسداد جاده اي بر اثر بارش برف و يخ بندان در محورهاي استان نداشته ايم و اين تلاش و همكاري همچنان ادامه خواهد داشت.

 

همكاري دستگاهها در زمينه طرح راهداري زمستاني، همكاري و هماهنگي راهداري و پليس راه استان با همكاران استان كرمانشاه  در محورهاي قلاجه و حميل، نصب و راه اندازي دوربينهاي نظارتي جديد، بهره برداري از ساختمان جديد پاسگاه پليس راه ايلام- مهران، وضعيت بارندگي در استان و پيش بيني وضعيت جوي استان در سال جاري از جمله موضوعات مورد بحث در اين جلسه بود./م



منبع:شبستان 

 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار