بارش برف و باران بیشتر مناطق استان ایلام را طی 48 ساعت گذشته در بر گرفته است.
کد خبر: ۱۶۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸ 09 January 2016
بارش برف و باران بیشتر مناطق استان ایلام را طی 48 ساعت گذشته در بر گرفته است.


به گزارش تابناک ایلام؛بارش نزولات آسمانی طی 48 ساعت گذشته بیشتر مناطق شمالی و جنوبی استان ایلام را در بر گرفته است.

میزان و نوع بارش‌های 48 ساعت گذشته در مناطق مختلف استان ایلام متفاوت بوده به نحوی که در مناطق شمالی استان به صورت برف و در مناطق گرمسیری و مرکزی ایلام این نزولات آسمانی به شکل باران خودنمایی کرده است.

بارش باران در شهر ایلام به حدی بوده که در بیشتر مواقع سبب آبگرفتگی معابر درون شهری شده و در پاره‌ای مواقع در ترد درون شهری اختلال ایجاد کرده و برای شهروندان مشکلاتی را پدید آورده است.

در حال حاضر نیز روند بارش‌ها استمرار داشته و بنا به پیش‌بینی کارشناسان هواشناسی استان ایلام این روند بارشی تا اواخر امروز شنبه نوزدهم دی ماه در بیشتر مناطق استان ایلام استمرار دارد.

مدیرکل هواشناسی استان ایلام در این باره معتقد است: این موج بارشی در استان ایلام طی 48 ساعت گذشته استقرار یافته و همه مناطق استان ایلام را تحت تاثیر خود قرار داده است.

یوسف شیخ‌الملوکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: بنا به پیش‌بینی کارشناسان هواشناسی استان ایلام روند بارش‌ها تا اواخر امروز ادامه خواهد داشت .

وی ادامه داد: در حال حاضر بارش‌ها در مناطق مختلف استان ایلام استمرار داشته و پس از آن دمای استان ایلام به طور محسوسی کاهش خواهد یافت و اوج این کاهش دما مربوط به دمای صبحگاهی خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام نیز در این باره گفت: با عنایت به میزان پتانسیل بارش‌ها امکان آبگرفتگی معابر استان ایلام به ویژه در مناطق مستعدتر از جمله شهر ایلام وجود دارد.

احمد کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: بر این اساس از پیش‌تر به مسئولان امر از جمله شهرداران شهرهای استان ایلام هشدارهای لازم ارائه شده است.

وی ادامه داد: این دستگاه اجرایی به همراه دیگر متولیان امر تمام توان خود را صرف ارائه خدمات مطلوب به مردم کرده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.

با عنایت به میزان و شدت بارش‌ها خوشبختانه بنا به گفته مدیرکل فرودگاه شهدای ایلام اینبار همه پروازهای صبح فرودگاه ایلام در روز شنبه نوزدهم دی ماه محقق شده و بارش‌ها مانع پرواز در فرودگاه شهدای ایلام نشده است.

همچنین بنا به گفته رئیس پلیس راه استان ایلام در حال حاضر تمام محورهای ارتباطی استان ایلام باز و مشکلی از حیث تردد در گردنه‌های سختگذر و برفگیر استان ایلام وجود ندارد.

محسن ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: تردد در محورهای سختگذر و برفگیر استان ایلام تنها با استفاده از وسایل زمستانه امکانپذیر بوده و ماموران پلیس راه از تردد وسایط نقلیه فاقد وسایل زمستانه از جمله زنجیر چرخ ممانعت به عمل می‌آورند./م


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار