در ایلام؛
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه هفته قرآن و عترت استان ایلام تا ۲۵ دی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۶۰۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸ 09 January 2016
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه هفته قرآن و عترت استان ایلام تا ۲۵ دی سال جاری خبر داد.

علی محمد نیاکان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، صبح امروز(19 دی) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: هفته قرآن و عترت استان ایلام از 5 تا 12 بهمن سال جاری برگزار می‌شود.

وی، بابیان اینکه این هفته شامل برگزاری بخش‌های رقابتی و نمایشگاهی است، تصریح کرد: در قالب این هفته برنامه‌های جنبی متنوعی ازجمله برگزاری کارگاه‌های آموزشی، محافل انس با قرآن کریم، عصری با قرآن کریم، نشست‌های علمی تخصصی با حضور اساتید دانشگاه، دانشجویان و فرهیختگان و کارگاه‌ها نقاشی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، بیان کرد:  بخش‌های مسابقه این جشنواره را شامل شعر و ادبیات قرآنی، صنایع‌دستی، هنرهای تجسمی، فیلم کوتاه و هنرهای نمایشی، آثار مکتوب شامل کتاب، پایان‌نامه، مقاله، فضای مجازی، مسابقه انشاءنویسی در بین دانش آموزان و مسابقات قرآنی شامل قرائت و ترتیل و اذان و تواشیح عنوان کرد.

محمدنیاکان، بابیان اینکه نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌ها و فعالیت‌های قرآنی استان نیز در قالب نمایشگاهی در معرض دید علاقه‌مندان گذاشته می‌شود، یادآور شد: با توجه به استقبال گسترده اقشار مختلف مردم به‌ویژه فعالان قرآنی استان و هنرمندان این فعالیت فرهنگی و قرآنی، مهلت ارسال آثار در 25 دی سال جاری تمدید شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، ابراز کرد: دبیرخانه هفته قرآن و عترت واقع در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام از یک ماه پیش فعالیت خود را برای دریافت آثار آغاز کرده که تاکنون آثار زیادی در قالب‌های متفاوت به این دبیرخانه ارسال‌شده است.

وی، در پایان خاطرنشان کرد: شورای برنامه‌ریزی هفته قرآن و عترت استان با برگزاری نشست‌ها و جلسات متعدد در تلاش برای اجرای باشکوه هفته قرآن و عترت در استان با همکاری و تعامل همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان است./پ

منبع: خبرگزاری شبستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار