رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: بزرگترین تحول درمانی کشور در دو سال گذشته با اجرای طرح تحول سلامت رخ داد که در نوع خود بی نظیر است.
کد خبر: ۱۶۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶ 11 January 2016
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: بزرگترین تحول درمانی کشور در دو سال گذشته با اجرای طرح تحول سلامت رخ داد که در نوع خود بی نظیر است.

به گزارش تابناک ایلام از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دکتر علی دل پیشه در آیین معارفه معاون جدید آموزشی این دانشگاه اظهار کرد: اجرای طرح تحول سلامت علاوه بر ارتقای سطح سلامت جامعه و حذف نگرانی مردم از هزینه های درمانی باعث رضایت مندی 80 درصدی آنان شده است. 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت از موفق ترین عرصه ها و تلاش های دولت یازدهم است و این طرح یکی از نقاط قوت و ارزنده این دولت است که خدمات بی نظیری در حوزه بهداشت و درمان را به مردم تقدیم کرد.
دکتر دل پیشه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آموزش، فلسفه و جوهره وجودی و اصلی هر دانشگاهی است، تاکید کرد: اگر این فلسفه تحقق یابد، می توان گفت که دانشگاه به رسالت خود عمل کرده است.
وی یادآور شد: در دانشگاه های علوم پزشکی اگر چه بحث درمان از وجه بارزتری برخوردار است اما همان حوزه درمان قائم به آموزش است زیرا تامین نیروی انسانی متخصص برای حوزه درمان در سایه آموزش ممکن خواهد بود. 
دکتر دل پیشه با بیان اینکه بحث تحول آموزش و پژوهش در جریان است، گفت: در این حوزه نیاز است که طرح و برنامه ای جامع و هدفمند مورد اجرا قرار گیرد تا مسیر آموزش و پژوهش در مسیر اصلی و مطابق انتظار قرار گیرد.
وی ادامه داد: از موفقیت هایی که این دانشگاه در دو سال گذشته کسب کرده، مبحث تحصیلات تکمیلی و افزایش دانشجو و هیات علمی بویژه در حوزه دندانپزشکی و جذب دستیار در رشته های داخلی و اطفال بوده است.
در این آیین با تقدیر از خدمات دکتر رضایی طاویرانی معاون اسبق آموزشی و دکتر جهانگیر عبدی سرپرست این معاونت، دکتر نورخدا صادقی فرد به عنوان معاون جدید آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام معرفی شد./م

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار