مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام:
فعالیت کاندیداهای انتخاباتی در فضای مجازی کاملاً رصد می‌شود و داوطلبان نمایندگی که مصمم هستند رسالت سنگین قانون‌گذاری و نظارت را از سوی مردم بپذیرند باید بر مبنای قانون رفتار کنند و مطمئناً با کاندیداهای متخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۶۳۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 15 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام گفت: فعالیت تبلیغاتی کاندیداهای نمایندگی مجلس در فضای مجازی کاملاً رصد می‌شود و مصداق تبلیغات زودهنگام است.

«عباد باقری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: فعالیت کاندیداهای انتخاباتی در فضای مجازی کاملاً رصد می‌شود و داوطلبان نمایندگی که مصمم هستند رسالت سنگین قانون‌گذاری و نظارت را از سوی مردم بپذیرند باید بر مبنای قانون رفتار کنند و مطمئناً با کاندیداهای متخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی با تأکید بر اینکه مطابق ماده 56 قانون انتخابات کاندیداهای نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی در صورت تایید صلاحیت از 29 بهمن تا 5 اسفند مجاز به تبلیغات هستند و هرگونه تبلیغ پیش از این زمان، مصداق تبلیغ زودهنگام و خلاف قانون است و با آن برخورد خواهد شد، تصریح کرد: هم‌اکنون شعب رسیدگی به جرائم انتخاباتی در دادگستری ایلام خارج از نوبت به این تخلفات رسیدگی می‌کنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام ادامه داد: کار بررسی صلاحیت‌های کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در هیئت نظارت استان در دست اقدام است و هیئت نظارت استان در 27 دی‌ماه نتایج بررسی صلاحیت‌ها را به ستاد انتخابات استان اعلام خواهد کرد و کسانی که صلاحیتشان احراز نشده باشد می‌توانند اعتراض خود را به شورای نگهبان ارائه کنند.

باقری تصریح کرد: شورای نگهبان بعد از 20 روز یعنی 16 بهمن نتایج بررسی صلاحیت‌ها را اعلام خواهد کرد و کسانی که صلاحیتشان تایید نشود سه روز فرصت اعتراض دارند و نهایتاً این شورا نتایج قطعی تایید صلاحیت‌ها را در 27 بهمن اعلام خواهد کرد./پ
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار