رئيس اداره آموزش وپرورش مهران:
رئيس اداره آموزش وپرورش مهران در ديدار با فرمانده يگان ويژه استان ايلام گفت: يگان ويژه نماد شجاعت، جوانمردي و غيرت در جامعه است که همواره در عرصه هاي مهم و سرنوشت ساز با اتكا به خداوند متعال، شهامت، شجاعت و دلاورمردي خويش را نشان دادند.
کد خبر: ۱۶۴۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲ 16 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، رئيس اداره آموزش وپرورش مهران در ديدار با فرمانده يگان ويژه استان ايلام گفت: يگان ويژه نماد شجاعت، جوانمردي و غيرت در جامعه است که همواره در عرصه هاي مهم و سرنوشت ساز با اتكا به خداوند متعال، شهامت، شجاعت و دلاورمردي خويش را نشان دادند.

"هاشمي" درديدار با سرهنگ "اجمد نور علي" فرمانده يگان ويژه ايلام، اظهارداشت: ارتباط يگان ويژه و مدارس باعث ايجاد دوستي بيشتر دانش آموزان با پليس مي شود و هر چه اين ارتباط بيشتر شود، رسيدن به نظم اجتماعي و آرامش در جامعه راحت تر خواهد شد.

وي گفت: برگزاري جلسات آموزش همگاني در مدارس و تعامل و همكاري هر چه بيشتر پليس و آموزش و پرورش در كاهش آسيب هاي اجتماعي دانش آموزان تاثيرگذار است.

رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان مهران، يگان ويژه را نماد شجاعت، جوانمردي و غيرت در جامعه دانست و افزود: بهترين چتر امنيت بشر، ايمان به خداست و يگان ويژه با قرار گرفتن زير چتر فرمانده كل قوا به بالاترين نيروي ايماني متصل است.

در ادامه اين ديدار سرهنگ احمد نور علي فرمانده يگان ويژه ايلام با اشاره به اينکه خانواده بزرگ آموزش و پرورش در بين تمامي نهادها، سازمان ها اجتماعي، نقش و اهميت خاص و به سزايي دارد، گفت: يکي از وظايف اساسي آموزش و پرورش، فرهنگ‌سازي در جامعه است و اين فرهنگ‌سازي اسلامي در جامعه، خواسته مقام معظم رهبري است و همگان بايد در اين امر مهم همکاري کنند.

وي با بيان اينكه دانش آموزان طيف وسيعي از جامعه را در ايجاد نظم اجتماعي به عهده دارند، افزود: يگان ويژه همواره تلاش کرده است از طريق آموزش و پرورش، ارتباط خوبي را با دانش آموزان جهت معرفي بحران هاي اجتماعي برقرار کند.

سرهنگ نور علي با اشاره به هجوم بي وقفه دشمن در ميدان جنگ نرم بيان کرد: امروز بيش از گذشته، کودکان و نوجوانان در معرض حملات جنگ نرم دشمن قرار دارند و آموزش و پرورش به عنوان مهم ترين ميدان تعليم و تربيت، نيازمند برنامه هاي فرهنگي با همت و همکاري ديگر ارگان ها جهت حرکت به سوي جامعه ايماني است.

گفتني است در پايان اين ديدار، فرمانده يگان ويژه ايلام به نمايندگي از فرماندهي يگان هاي ويژه ناجا با اهداي لوح سپاس از تلاش رئيس اداره آموزش وپرورش شهرستان مهران در مراسم اربعين حسيني تقدير و تشکرکرد./پ

منبع: پايگاه خبري پليس ایران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار