دبیر هیئت دو و میدانی همدان با اشاره به کسب نتایج رضایت‌بخش در دو روز نخست مسابقات قهرمانی کشور داخل سالن گفت: سمیرا زمانی در دو ماده 1500 و 3000 متر به ترتیب بر سکوی دوم و سوم ایستاد.
کد خبر: ۱۶۷۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴ 23 January 2016
دبیر هیئت دو و میدانی همدان با اشاره به کسب نتایج رضایت‌بخش در دو روز نخست مسابقات قهرمانی کشور داخل سالن گفت: سمیرا زمانی در دو ماده 1500 و 3000 متر به ترتیب بر سکوی دوم و سوم ایستاد.

به گزارش فارس،مسعود بنوان در همدانبا بیان اینکههیئت دو‌و‌میدانی استان امسال نیز همچون سال‌های گذشته جزء پر‌افتخار‌ترین و موفق‌ترین هیئت‌های ورزشی بوده است، اظهار کرد: ورزشکاران فعال در این هیئت در دو بخش آقایان و بانوان موفقیت‌های بسیاری را در این رشته کسب کرده‌اند.

وی با اشاره به اعزام دو‌و‌میدانی‌کاران استان به مسابقاتدوومیدانی قهرمانی داخل سالن کشور به مناسبت گرامیداشت دهه فجر گفت: هیئت دو‌و‌میدانی استان نفراتی را در دو بخش آقایان و بانوان در رده سنی بزرگسالان به این مسابقات اعزام کرده که از صبح امروز رقابت‌ها در مجموعه آفتاب انقلاب تهران در حال پیگیری است.

دبیر هیئت دوومیدانی همدان افزود: رقابت‌های بانوان در روز نخست در مواد 60 متر پنج‌گانه، پرش سه گام مقدماتی، 60 متر مقدماتی، پرتاب وزنه نهایی، پرش ارتفاع پنج‌گانه، 60 متر نهایی، 1500 متر نهایی، پرتاب وزنه پنج‌گانه، پرش طول پنج‌گانه و 800 متر پنج‌گانه و در روز دوم در مواد پرش طول، 60 متر مانع، 800 متر، پرش ارتفاع، 400 متر، پرش با نیزه، 3000 متر و 4 در 400 متر امدادی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: رقابت‎ها در بخش آقایان نیز در نخستین روز در مواد 60 متر هفت‌گانه، 60 متر، پرس طول هفت‌گانه، پرش با نیزه، پرتاب وزنه هفت‌گانه، 1500 متر، پرش طول و 400 متر و پرش ارتفاع هفت‌گانه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب پیگیری شد.

بنوان در توضیح نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور در بخش آقایان بیان کرد: همایون طاهری، داریوش ولی‌نیا‌جو، ایمان طالبی، جابر عربیان، علی عالمی، مهدی ابراهیمی، مهدی شاه‌پسند و محمد شمس به مربیگری مصطفی قاسمی و سرپرستی سید‌کاظم اسدی ترکیب تیم اعزامی آقایان را تشکیل می‌دهند.

وی یاد‌آور شد: در بخش بانوان نیز فاطمه خیاطی، سمیرا زمانی، مژده قهری، سپیده صارمی، زینب احدی، زهره هاده‌ای و فریده نوریان با هدایت لیلا مرادی‌عاشور و سرپرستی زهرا ویانجی به رقابت‌ها اعزام شدند.

دبیر هیئت دوومیدانی همدان ادامه داد: در بخش بانوان در روز اول و در ماده 1500 متر سمیرا زمانی دونده خوب استان موفق شد با ثبت زمان پنج دقیقه و 11 ثانیه و 73 صدم ثانیه پس از دونده‌ای از اردبیل بر سکوی دوم این مسابقات قرار گیرد.

وی زمانی را یکی از دوندگان مطرح بخش بانوان برشمرد و تصریح کرد: در دو 3000 متر باز هم سمیرا زمانی با ثبت زمان 11 دقیقه و 23 ثانیه و 6 صدم ثانیه پس از دوندگانی از استان‌های فارس و خراسان رضوی در رده سوم قرار گرفت.

بنوان با بیان اینکه در دو 800 متر، دیگر بانوی استان جایگاه پنجم را از آن خود کرد گفت: سپیده صارمی با ثبت زمان 2 دقیقه و 29 ثانیه و 47 صدم ثانیه عنوان پنجم این ماده را از آن خود کرد.

وی به کسب عنوان چهارمی دیگر بانوی استان در دوی 60 متر مانع اشاره کرد و افزود: فریده نوریان نیز در این ماده با زمان 10 ثانیه و یک صدم ثانیه در رده چهارم قرار گرفت.

دبیر هیئت دو و میدانی همدان اظهار کرد: در مسابقات دو 4 در 400 متر امدادی بانوان نیز تیم همدان پس از تیم‌های خراسان رضوی، فارس و تهران مقام چهارم را کسب کرد.

وی یاد‌آور شد: در بخش مردان نیز در ماده 1500 متر ایمان طالبی با ثبت زمان 4 دقیقه و 12 ثانیه و 51 صدم ثانیه عنوان پنج را کسب کرد و رقابت‌ها در مواد دیگر نیز ادامه دارد.

بنوان با بیان اینکه امیدواریم در ادامه رقابت‌ها نتایج خوبی حاصل شود، بیان کرد: دو‌و‌میدانی‌کاران اعزامی تمرینات مداوم و منظمی را قبل از اعزام داشتند و امید به کسب عنوان در مواد باقیمانده در دو بخش وجود دارد.

وی با تأکید بر اینکه پشتوانه‌های خوبی در دو‌و‌میدانی استان داریم، گفت: هیئت دو‌و‌میدانی همواره به دنبال استعدادیابی در این رشته است تا پشتوانه قوی در رده‌های سنی مختلف داشته باشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار