رئیس هیئت سوارکاری همدان گفت: فرزاد سهیل‌قاسمی از مجموعه سوارکاری و پرورش اسب اکباتان در جایگاه نخست سومین رویداد پرش با اسب اصیل ترکمن و اسب‌های زایچه ایران قرار گرفت.
کد خبر: ۱۶۸۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 24 January 2016
رئیس هیئت سوارکاری همدان گفت: فرزاد سهیل‌قاسمی از مجموعه سوارکاری و پرورش اسب اکباتان در جایگاه نخست سومین رویداد پرش با اسب اصیل ترکمن و اسب‌های زایچه ایران قرار گرفت.

به گزارش فارس،سید‌وحید برقعی در همدان با اشاره به حضور موفق سوارکاران همدانی در مسابقات مختلف اظهار کرد: هیئت سوارکاری استان به منظور توسعه رشته سوارکاری در استان تلاش‌های بسیاری کرده که تاکنون این تلاش‌ها نتایج خوبی داشته است.

وی در توضیح مسابقات اخیر که سوارکاران استان حضور داشتند، گفت: سوارکاران همدانی در سومین رویداد پرش با اسب اصیل ترکمن و اسب‌های زایچه ایران در سالن سرپوشیده مجموعه سوارکاری آزمون تهران حضور یافتند.

رئیس هیئت سوارکاری استان همدان افزود: رقابت‌ها با حضور بیش از 150 سوارکار از سراسر کشور در رده‌های مختلف سنی برگزار شد.

وی بیان کرد: این رویداد عرصه افتخارآفرینی سوارکاران همدانی در همه رده‌ها بود که با حضور مقتدرانه توانستند در جایگاه‌های برتر این رقابت‌ها قرار بگیرند.

برقعی با اشاره به نفرات اعزامی به این مسابقات ادامه داد: فرزاد سهیل‌قاسمی، مهرداد سهیل‌قاسمی، آیدین حمیدی‌پسند، حسین جعفری، مهدی صمدی، امیر‌صدرا بختیاری، علی آذرگون، ابوالفضل افتخاری، رضا بخشی، مهدی حمزه‌ایی، امید یگانه‌پرست و محمد‌مهدی شعبانی سوارکاران اعزامی به این رقابت‌ها بودند.

وی با بیان اینکه در پایان رقابت‌ها سوارکاران استان عناوین برتری را کسب کردند اظهار کرد: در رده اسب‌های پونی با قد کمتر از 150 سانت فرزاد سهیل‌قاسمی سوار بر متیو از مجموعه سوارکاری و پرورش اسب اکباتان در جایگاه نخست این رقابت‌ها قرار گرفت.

رئیس هیئت سوارکاری استان همدان یاد‌آور شد: حسین جعفری سوار بر یانارداغ و علی آذرگون با دایان هر دو از باشگاه صدرا به ترتیب بر سکوی دوم و سوم ایستادند.

وی به سوارکاران شرکت‌کننده استان در رده زیر 16 سال اشاره کرد و گفت:محمد‌مهدی شعبانی با کارمن از مجموعه سوارکاری و پرورش اسب اکباتان و امیر‌صدرا بختیاری با سزار از باشگاه صدرا به ترتیب عناوین چهارم و پنجم را به دست آوردند.

برقعی با اشاره به افتخارآفرینی سوارکاران استان در رده بزرگسالان بیان کرد: ابوالفضل افتخاری سوار بر کارمن از مجموعه سوارکاری و پرورش اسب اکباتان در جایگاه سوم قرار گرفت و عباس آریان با کولاک عنوان هشتم را از آن خود کرد.

رئیس هیئت سوارکاری همدان ادامه داد: رضا بخشی با خرمو مهرداد سهیل‌قاسمی با تکش به دور باراژ رقابت‌ها راه یافتند و در رقابت با قهرمانان کشور و با اختلاف زمانی نسبت به دیگر شرکت‌کنندگان رده‌بندی شدند.

وی خاطر‌نشان کرد: جامعه سوارکاری کشور قبل از شروع مسابقات در مراسم تجلیل و خاکسپاری پیشکسوت سوارکاری استاد مهرداد شیدفر شرکت کردند.

برقعی با تأکید بر اینکه استان همدان ظرفیت‌های بالایی در این رشته دارد، افزود: هیئت سوارکاری استان نیز تاکنون از طریق برگزاری کلاس‌ها و مسابقات مختلف در استعدادیابی موفق ظاهر شده است.

وی یادآور شد: نتایج کسب شده در مسابقات اخیر نشان از پشتوانه قوی استان در این رشته دارد و امید به کسب موفقیت‌های بیشتر در آینده سوارکاری دوچندان شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار