در تصادف امروز جاده ایلام (یکشنبه 4 بهمن) به مهران 5 نفر به شدت زخمی شدند، امید است مسئولین ارشد استان و بالطبع کشوری که توانایی اشتغال و افزایش قدرت خرید مردم را ندارند حداقل خانواده ها را عزادار ننمایند.
کد خبر: ۱۶۹۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲ 25 January 2016

در تصادف امروز(یکشنبه 4 بهمن) جاده ایلام به مهران 5 نفر به شدت زخمی شدند، امید است مسئولین ارشد استان و بالطبع کشوری که توانایی اشتغال و افزایش قدرت خرید مردم را ندارند حداقل خانواده ها را عزادار ننمایند.


به گزارش تابناک ایلام؛حدود 3 مانده بود به اربعین که همه مسئولان یادشان آمد تا چند روز دیگر این استان و جاده هایش میزبان سیل عظیم و خروشان مردم عاشق حضرت سید الشهدا (ع) خواهد بود و به همین خاطر دست به کار شدند تا شاید بتوانند خدمتی ارائه دهند و زائرین امام حسین (ع) به سلامت طی طریق نمایند.

اما بعد از گذشتن ایام اربعین که به حمدالله به خیر گذشت و اتفاقی رخ نداد، این مقوله تعطیل و یا به صورت لاک پشتی در حال ادامه است و عزرائیل جاده ها در حال قربانی گرفتن است.
2 روز پیش یعنی روز دوم بهمن ماه بود که خبر تصادف پژو 405 با کامیون و کشته شدن 5 نفر و زخمی شدن یک نفر به لطف شبکه های اجتماعی به سرعت باد در استان منتشر شد اما از بیخ گوش مسئولین گذشت و آنان خبر را نشنیدند.
اما ظاهرا این جاده مرگبار قرار نیست به این زودی دست از سر مردم استان بردارد و همچنان در حال حادثه آفرینی است.
امروز هم تصاویر تصادف وحشتناک پراید و پژو 405 جاده ایلام به مهران در شبکه های اجتماعی دست به دست شد تا مردم فقط به حال خود و مظلومیت استان و جاده های درون شهری و برون شهریش غصه خورند و اشک ماتم بریزند.
تصادف امروز (یکشنبه 4 بهمن) در خروجی مهران به ایلام و حد فاصل 500 متری پایگاه امداد جاده ای کنجانچم رخ داد و 5 نفر به شدت زخمی شدند.
امید است مسئولین ارشد استان و بالطبع کشوری که توانایی اشتغال و افزایش قدرت خرید مردم را ندارند حداقل خانواده ها را عزادار ننمایند./م

منبع:ایلام پویا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار