رئیس پلیس راه ایلام از رانندگان خواست با توجه به گزارش بارش برف از تردد در محورهای مواصلاتی بویژه مناطق کوهستانی این استان بدون زنجیر چرخ خودداری کنند.
کد خبر: ۱۶۹۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹ 26 January 2016
رئیس پلیس راه ایلام از رانندگان خواست با توجه به گزارش بارش برف از تردد درمحورهای مناطق کوهستانی این استان بدون زنجیر چرخ خودداری کنید

به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ محسن ناصری صبح سه شنبه گفت: بارش برف از اوایل بامداد سه شنبه آغاز و و در محورهای کوهستانی استان بویژه گردنه قلندر ، کبیرکوه و محدوده تونل آزادی ایلام با شدت بیشتری در جریان است.
وی افزود: تردد در این مسیرها بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست و عوامل پلیس راه با استقرار در این مناطق از حرکت خودروهایی که به وسایل ایمنی مجهز نباشند، جلوگیری می کنند.
وی یادآور شد: جاده های برون شهری بویژه در نقاط کوهستانی و برفگیر به شدت لغزنده بوده و کوچک ترین بی احتیاطی پیامد بد و حوادث ناگوار در پی دارد.
ناصری با اشاره به حضور30 گشت پلیس راه در سطح محورهای مواصلاتی استان تاکید کرد: ماموران با هرگونه تخلف و حرکات حادثه ساز برخورد قانونی می کنند. 
بارش برف که از اوایل بامداد سه شنبه در نقاط مختلف ایلام آغاز شده و همچنان ادامه دارد که به تعطیلی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی برخی از شهرهای استان انجامید.
همچنین پروازهای نوبت صبح تهران به ایلام و برعکس از فرودگاه شهدای این شهر نیز به دلیل شرایط نامناسب جوی و کاهش دید خلبان لغو شده است./م
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار