هفته ی بعدازانتخابات
قرار گرفتن خبر ابلاغ یک مصوبه هیات وزیران بعد از دو هفته و اندی روی خروجی پایگاه اطلاع رسانی دولت، اتفاق منحصر به فردی است که ماجرای افزایش جریمه های راهنمایی و رانندگی را رازآلودتر از قبل می‌کند.
کد خبر: ۱۷۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰ 28 January 2016
  بهآیا اصلاح طلبان به «دبیر» اعتماد خواهند کرد؟ فاصله دو هفته، افزایش نرخ جریمه های رانندگی در دستور کار هیات وزیران قرار گرفت، به تصویب رسید و ابلاغ شد و یک ماه و یک هفته دیگر، اجرا خواهد شد؛ فرایندی سریع که کمتر سراغ داریم برای تغییرات قانونی دیگر طی شده باشد!

به گزارش «تابناک»، یک ماه پیش، در نشست ششم دی ماه هیات وزیران، پیشنهادی در دستور کار قرار گرفت که پیشتر رسانه‌ای نشده بود و ظاهرا قرار هم نبود به زودی رسانه‌ای شود تا روند تصویب را طی نموده و به فاصله دو هفته توسط مسئولان ابلاغ شود و همه را مقابل عمل انجام شده قرار دهد.

دولت مردان در آن نشست، پیشنهاد وزارتخانه های دادگستری، کشور و راه و شهرسازی و همچنین نیروی انتظامی را شنیدند و به تصویب رساندند تا بر اساس آن، بخشی از کدهای جرائم رانندگی تغییر کرده و افزایشی چشمگیر را تجربه کنند؛ افزایشی که تقریبا نرخ جریمه اغلب کدهای تخلف را دو برابر کرد.

البته این اتفاق آن زمان رسانه‌ای نشد و به مانند تصمیم چند وزارت خانه برای ارائه پیشنهاد دو برابر کردن جرایم به هیات دولت، مخفی ماند تا دو هفته و اندی بعد، خبر برسد که نرخ جدید جرایم راهنمایی و رانندگی توسط معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شده و همگان شوک زده شوند!/ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار