مدیرعامل هلال‌ احمر همدان از فراخوان شرکت در جشنواره فیلم و عکس بشردوستی خبر داد و گفت: یک‌هزار کودک از فضاهای دوستدار کودک بهره‌مند شده‌اند.
کد خبر: ۱۷۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷ 28 March 2015

مدیرعامل هلال‌ احمر همدان از فراخوان شرکت در جشنواره فیلم و عکس بشردوستی خبر داد و گفت: یک‌هزار کودک از فضاهای دوستدار کودک بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش فارس؛ بهروز کارخانه‌ای با اشاره به آماده‌باش اعضای واحد‌های جوانان هلال احمر این استان برای خدمت‌رسانی به مسافرین نوروزی، از اجرای طرح‌هایی با هدف افزایش ایمنی سفرهای نوروزی و نیز فرهنگسازی و آموزش فعالیت‌های امدادی و بشردوستانه در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

وی در همین زمینه از برگزاری دومین جشنواره ملی فیلم و عکس بشردوستی سخن گفت و ادامه داد: این جشنواره نوروز امسال با موضوع همیاری، نوع‌دوستی و کمک در ایام نوروز در گروه‌های سنی کودکان، جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر همدان خاطرنشان کرد: هم‌استانی‌های عزیز می‌توانند در طول سفر‌های نوروزی خود از رفتارهای بشردوستانه، عام‌المنفعه و امدادی که مشاهده می‌کنند عکس و فیلم تهیه کرده و این آثار را از طریق سایت safaresalem.ir به دبیرخانه مرکزی جشنواره ارسال کنند.

این مسئول عنوان کرد: پس از اتمام تعطیلات نوروزی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره با استفاده از افراد صاحب نظر و اساتید برجسته عکاسی و مستندسازی کشور مورد داوری قرار گرفته و به صاحبان آثار برگزیده جوایز اهدا خواهد شد.

کارخانه‌ای با اشاره به تأثیرگذاری بالای آموزش در گروه‌های سنی کودکان و نوجوانان، از برپایی 10 فضای دوستدار کودک در سطح استان خبر داد و افزود: از آن جایی که کودکان نقش مؤثری در پذیرش خدمات امدادی و بشردوستانه توسط خانواده‌های مراجعه‌کننده به پست‌های طرح «راهنمایی و سلامت مسافرین نوروزی» خواهند داشت، امسال ارتقای کیفیت فضاهای دوستدار کودک در دستور کار قرار گرفته است.

وی در پایان از بهره‌مندی یک‌ هزار و 260 کودک از خدمات فضاهای دوستدار کودک تا پایان روز پنجم سال نو خبر داد و متذکر شد: کودکان می‌توانند با شماره تلفن گویای 6427-021 تماس گرفته و با بیان خاطره و قصه‌های کودکانه خود، در جشنواره «سیاره مهربانی» سازمان جوانان هلال‌احمر شرکت کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار