رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان البرز عنوان کرد:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان البرز خبر داد: بیش از 150 برنامه فرهنگی، بصیرتی و ورزشی با همکاری اقشار مختلف مردم جامعه در ایّام الله دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۷۳۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳ 01 February 2016
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان البرز در مصاحبه با پایگاه خبری، تحلیلی ندای البرز، از اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و بصیرتی در ایّام الله دهه مبارک فجر انقلاب خبر داد.
 
سرهنگ حیدری افزود: امروز کشورمان در جایگاه رفیع مقاومت در برابر دشمنان و عرصه های مختلف علمی و فناوری قرار دارد و اقدامات بسیاری را در زمینه خدمت رسانی به آحاد مختلف جامعه به انجام رسانده است.
 
وی ادامه داد: به برکت خون شهداء و ایثار امام خمینی(ره)،  انقلاب اسلامی ایران به دنیا صادر گردیده و به عنوان الگوی بی بدیل ایستادگی، خود اتکایی و پیشرفت در جهان شناخته شده است.
 
حیدری عنوان کرد: در طول سالهای گذشته، دشمن همواره در تلاش بوده تا با عناوین مختلف، ایستادگی ملت ایران را در هم شکسته و  به اهداف شوم خود دست یابد، که با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و ولایت پذیری مردم ؛ از رسیدن به اهداف خود باز مانده است.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان البرز خاطر نشان کرد: دشمنی که در هشت سال دفاع مقدس،  تجربه سخت مقابله با ملت انقلابی ایران را بدست آورده و از وضع تحریم های ظالمانه به نتیجه  مطلوب خود دست نیافته، در تلاش است تا با نفوذ فرهنگی، اقتصادی و سیاسی، نسل جدید را با آرمانهای مقدس انقلاب بیگانه نماید که دهه فجر؛ فرصت مناسبی است تا نسل جدید را با آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی آشنا کنیم.
 
حیدری اظهار داشت: دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی تمام نشده و ملت ایران برای رسیدن به جایگاه کنونی خود، هزینه های زیادی را متحمل شده است که هم اکنون نیز، رزمندگان ما در حال دفاع از حریم اسلام، مرزهای انقلاب اسلامی و مقابله با تکفیر و استکبار  هستند.
 
وی اضافه کرد: ایثار حضرت امام خمینی (ره)، تدابیر مقام عظمای ولایت،  فداکاری رزمندگان و ایثارگران در حفظ نظام جمهوری اسلامی تاثیر بسزایی داشته است که اگر این هدایت ها و ایثارگری ها نبود، کشور ما نیز وضعیتی بهتر از افغانستان، سوریه، عراق و یمن نداشت.
 
فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: اگر امروز ۵ کشور دنیا در برابر قامت استوار انقلاب اسلامی ایران سر خم کرده و از مواضع زیاده خواهانه خود عقب نشینی میکنند، به برکت وجود روحیه انقلابی و تفکر بسیجی در جامعه است که نمونه ایی از این تفکر را می توان در اقتدار سربازان ولایت در دستگیری تفنگداران آمریکایی مشاهده نمود .
 
حیدری با اشاره به اینکه شعار دهه فجر امسال، تداوم اقتدار و عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایت مداری، همدلی و همزبانی دولت و ملت است؛  تصریح کرد:  باید با نصب العین قرار دادن رهنمود های مقام معظم رهبری  و توجه به موضوع نفوذ فرهنگی و سیاسی، در مقابل خدعه دشمن هوشیار بود و از نفوذ نا اهلان در لایه های مختلف نظام جلوگیری کرد.
 
عنوان کرد: برنامه های مختلفی برای اجراء در  ایّام الله دهه مبارک فجر پیش بینی شده است، که نواختن زنگ انقلاب در مدارس، عطر افشانی گلزار شهداء، برگزاری جشن های انقلاب در مساجد، محلات و مدارس شهرستان،  برپایی نمایشگاه، برگزاری یادواره های شهداء، نشست های بصیرتی، مسابقات ورزشی و دیدار با خانواده های شهداء از جمله برنامه های سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود.
 
این مقام مسئول ضمن تأکید بر حضور مسئولان و مردم در برنامه های دهه مبارک فجر افزود:  انقلاب اسلامی ما با تلاش و همت مردم ولایتمدار ایران به پیروزی رسید و امروز نیز اقشار مختلف مردم در رده های مقاومت بسیج، خود برگزار کننده بیشتر برنامه های ایّام الله دهه مبارک فجر هستند و پس از ۳۶ سال حضور در صحنه، برای تداوم حرکت انقلاب اسلامی تلاش می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار