در آیینی با حضور "محمد رضا مروارید" استاندار ایلام جایگاه دوم سی ان جی دره شهر بعد از وقفه پنج ساله افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۷۴۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵ 02 February 2016
در آیینی با حضور "محمد رضا مروارید" استاندار ایلام جایگاه دوم سی ان جی دره شهر بعد از وقفه پنج ساله افتتاح و به بهره برداری رسید.


به گزارش تابناک ایلام ؛این دومین  جایگاه عرضه  سوخت  CNG  شهرستان  دره شهر است که در زمینی به گستره 320 متر مربع و با اعتبار 21 میلیارد به ریال مشارکت  بخش خصوصی و شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام احداث شده است. 

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام روز سه شنبه در حاشیه افتتاح این جایگاه سوخت گفت: این جایگاه در مدت هفت ماه ساخته شده و با احداث و راه اندازی آن مشکلات سوختگری خودروهای گاز سوز کاهش می یابد.

علیرضا چاغروندی با بیان اینکه اینجایگاه دارای سه دیسپنسر و شش نازل است، افزود: این جایگاه با ظرفیت کمپرسور یک هزار و 200 متر مکعب بر ساعت و فشار گاز ورودی 250 پی اس آی توانایی تامین سوخت روزانه یک هزار و 500 خوردرو را دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام با اشاره به هزینه 21 میلیارد ریالی برای اجرای این طرح تاکید کرد: این جایگاه زمینه اشتغال زایی پنج نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است.

چاغروندی همچنین از بهره برداری جایگاه سوخت سی ان جی شهرستان دهلران در ایام دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: این جایگاه نیز در روزهای آینده بعنوان بیستمین جایگاه عرضه سوخت CNG به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به مشخصات جایگاه سوخت شهرستان دهلران گفت: این جایگاه با ظرفیت دو هزار مترمکعب با ظرفیت سوخت گیری یک هزار ماشین در روز با اعتباری 250 میلیارد ریال احداث شده است.

هم اینک 18 جایگاه عرضه سوخت سی ان جی در سطح این استان برای سوختگیری خودروهای عمومی و شخصی فعال است که با بهره برداری از این دو طرح در ایام دهه فجر، تعداد جایگاه های سوخت سی ان جی استان ایلام به عدد 20 می رسد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار