همزمان با سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، با حضور مسئولان و جمعی از فرهنگیان زنگ انقلاب در دبیرستان و پیش دانشگاهی دخترانه خوارزمی ملایر نواخته شد.
کد خبر: ۱۷۴۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰ 02 February 2016

همزمان با سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، با حضور مسئولان و جمعی از فرهنگیان زنگ انقلاب در دبیرستان و پیش دانشگاهی دخترانه خوارزمی ملایر نواخته شد.

به گزارش ایسنا، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان ، در این آئین در جمع دانش آموزان ضمن گرامیداشت این روز، گفت: امام خمینی(ره) در رابطه با بازگشتشان به میهن اظهارداشتند:" من آمده ام تا بزرگواری و کرامت شما را حفظ کنم."

"رضا قیاسی" افزود: ملت مسلمانی که در طول تاریخ دستخوش حوادث بسیاری شده بود با آمدن امام راحل(ره) به مسیر واقعی هدایت شد.

وی با بیان اینکه سربلندی امروز ملت ایران در عرصه ی بین المللی مرهون خون شهدای بسیار و رهبری داهیانه و مدبرانه امام خمینی (ره) است، ادامه داد: امروز ایران، سی هفتیمن سالگرد آزادگی و استقلال خود را در کمال امینت و آرامش جشن می گیرد در حالی که در اکثر کشورهای همسایه ما نا امنی و بحران موج می زند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان اقتدار امروز ایران و پهن کردن فرش قرمز برای دیپلمات های ایرانی را در فرانسه و ایتالیا مرهون ایستادگی، صلابت و پایمردی ملت در طول این سال ها دانست و گفت: دانش آموزان همواره در دوران انقلاب و پس از آن بزرگترین جمعیتی بودند که در عرصه های مختلف حضور داشتند و امروز نیز باید قدر این نظام مقدس را بدانند و در مسیر کسب علوم و دانش برای توسعه و پیشرفت کشور اهتمام جدی داشته باشند.

فرماندار ملایر در ادامه با تأکید برلزوم شناخت آرمان ها، ارزش های انقلاب و اهداف امام راحل و شهدا، گفت: باید موفقیت های حاصله را شکرگزار باشیم .

"عبد العظیم رضایی" لحظات تاریخی بازگشت امام (ره) را به میهن بعد از 15 سال تبعید، لحظات باشکوه و ماندگاری در تاریخ این زمین عنوان و اظهارکرد: دهه مبارک فجر تجدید میثاقی دوباره با آرمان های ناب بنیانگذار کبیر انقلاب است و دانش آموزان باید از دستاوردهای نظام صیانت کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار