عملیات اجرایی ساخت یادمان شهدای گمنام شهرستان ملکشاهی همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر با حضور معاون عمرانی استاندار ایلام و جمعی از مسئولان استانی و محلی در تپه شهدای شهر ارکواز آغاز شد.
کد خبر: ۱۷۴۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶ 03 February 2016
عملیات اجرایی ساخت یادمان شهدای گمنام شهرستان ملکشاهی همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر با حضور معاون عمرانی استاندار ایلام و جمعی از مسئولان استانی و محلی در تپه شهدای شهر ارکواز آغاز شد.
به گزارش تابناک ایلام، شهردار ملکشاهی روز چهارشنبه در حاشیه این آیین اظهار کرد: احداث یادمان شهدای گمنام این شهرستان در زمینی به مساحت یک هزار و 500 متر مربع با 120 متر زیربنا در 12 متر ارتفاع احداث خواهد شد.
جلیل هواسی تک افزود: این یادمان با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال ظرف مدت 6 ماه احداث می شود.
وی با بیان اینکه شهدا با نثار جان خود باعث شدند تا امروز در کشور شاهد امنیت، آسایش، عظمت و اقتدار باشیم، گفت: یکی از رسالت مهم ما در جامعه زتده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است.

** مدرسه شش کلاسه شهید مطهری ملکشاهی افتتاح شد
همزمان با سومین روز از دهه فجر، مدرسه ابتدایی شش کلاسه شهید مرتضی مطهری شهرستان ملکشاهی به بهره برداری رسید.
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام گفت: این واحد آموزشی در زمینی به مساحت 931 مترمربع در دو فاز بمدت 2 سال ساخته شده است.
سعید هژبری در حاشیه آیین افتتاح این مدرسه اظهار کرد: برای ساخت و تجهیز این دبستان هشت میلیارد ریال از اعتبارات نوسازی مدارس هزینه شده است.
وی یادآور شد: این مدرسه دارای شش کلاس، یک هزار و 363 مترمربع محوطه سازی، سرویس بهداشتی و سرایداری، سیستم گرمایشی و سرمایشی استاندارد است.

** ساختمان امور مالیاتی شهرستان ملکشاهی بهره برداری شد
ساختمان امور مالیاتی شهرستان ملکشاهی در زمینی به سماحت 700 مترمربع در سه طبقه با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 670 میلیون ریال روز چهارشنبه 14 بهمن با حضور معاون عمرانی استاندار ایلام، مدیرکل امور مالیاتی این استان، فرماندار و جمعی از مسئولان ملکشاهی به بهره برداری رسید.

** مسئولان استان ایلام از کلینک درمانی در حال ساخت ملکشاهی بازدید کردند
این ساختمان در زمینی به مساحت چهار هزار و 600 مترمربع در چهار طبقه ساخته می شود که تاکنون فاز اول آن به بهره برداری رسیده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: برای فاز اول این طرح 10 میلیارد ریال هزینه شده ولی برای تکمیل این کلینک پزشکی - درمانی 80 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.
دکتر علی دلپیشه اظهار کرد: این کلینک تا 20 سال آینده نیازهای مردم این شهرستان به خدمات درمانی و تخصصی را پاسخگو است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار