استاندار همدان با بیان اینکه در پیروزی انقلاب هیچ خط کشی و جناحی وجود نداشت، گفت: وحدت و یکدلی عامل اصلی پیروزی انقلاب بود.
کد خبر: ۱۷۵۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲ 04 February 2016

استاندار همدان با بیان اینکه در پیروزی انقلاب هیچ خط کشی و جناحی وجود نداشت، گفت: وحدت و یکدلی عامل اصلی پیروزی انقلاب بود.

به گزارش فارس، محمدناصر نیکبخت در دیدار با اقشار مختلف مردم شهرستان ملایر در سینما بهمن این شهر ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: همه ما می‌دانیم انقلاب اسلامی ایران با اتحاد و همبستگی به دست آمد.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران به درخواست امام راحل از آرمان‌ها و ارزش‌ها دفاع و پشتیبانی کردند، گفت: مردم با هدف سرنگونی رژیم طاغوت، به آنچه امام(ره) ترسیم کرده بوده عمل کرده و انقلاب اسلامی را به ثمر رساندند.

استاندار همدان در ادامه سخنانش انقلاب اسلامی ایران را انقلابی دینی، معنوی و فرهنگی دانست و افزود: در روند پیروزی انقلاب هیچ جناح، تشکل و خط کشی وجود نداشت و هدف همه یکی شدن، وحدت و همدلی بود که به فرامین رهبر خود عمل کرده و به پیروزی نهایی که همان انقلاب اسلامی بود دست یافتند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دنیا در اوج ناباوری پیروزی انقلاب را به نظاره نشست گفت: هیچ کس فکر نمی‌کرد مردمی که چیزی جز ایمان به خدا و صبر و استقامت نداشتند بتوانند پایه‌های رژیم طاغوت را به هم ریخته و به پیروزی برسند.

نیکبخت تصریح کرد: ملت ایران در همه عرصه‌ها با اتحاد و همبستگی توانستند مستحکم‌ترین سدها را بشکنند و پیروز میدان باشند.

وی با اشاره به ترفندها و نقشه‌های دشمنان نظام در زمان پیروزی انقلاب افزود: دشمن با برنامه‌ریزی‌های زیادی از جمله کودتا، ترور و بعد از آن نیز جنگ تحمیلی را برای خاموش کردن شعله‌های انقلاب اجرا کرد که در همه آنها نیز ناموفق بود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه ملت ایران در همه عرصه‌ها از نظام و جایگاه رهبری صیانت کرده است، گفت: دشمن با حمایت 50 کشور دنیا در شرایطی که انقلاب اسلامی تازه به پیروزی رسیده بود به مرزهای ما تعرض کرد و جنگ هشت ساله را علیه ملت به راه انداخت.

وی تصریح کرد: در این مدت همه آحاد جامعه برای دفاع از خاک ایران، بسیج شده و با از خودگذشتگی و تقدیم هزاران شهید اجازه ندادند ذره‌ای از خاک کشور به تصرف دشمن درآید.

نیکبخت بیان کرد: آنچه باعث پیروزی رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس شد ایمان و اخلاص رزمندگان در سایه هدایت‌های فرماندهی کل قوا بود.

وی در ادامه با بیان اینکه بعد از جنگ تحمیلی دشمنان شرایط دیگری را برای به زانو درآوردن ملت ایران به کار گرفتند گفت: دشمن این بار تحریم‌ها را علیه ما اعمال کرد که وحشتناک‌ترین آن در سال‌های اخیر بود.

استاندار همدان اظهار کرد: دشمن به بهانه انرژی هسته‌ای در 12 سال گذشته تحریم‌های ظالمانه خود را بر ملت ما تحمیل کرد که این بار نیز با صبر و استقامت ملت ایران مواجه شد.

وی با اشاره به موفقیت اخیر کشورمان در به نتیجه رسیدن برجام و رفع تحریم‌ها گفت: با وجود اجرای فصل هفتم سازمان ملل علیه کشورمان در شرایط سخت تحریم‌ها ایران از این مرحله سخت نیز سرافراز بیرون آمد، بدون اینکه آسیبی به کشورمان وارد شود.

نیکبخت با اشاره به عجز و ناتوانی دشمن در برابر ملت ایران گفت: امروز دشمن و رئیس جمهور آمریکا اعلام می‌کند که نمی‌توان با ملت ایران و جوانان معتقدش جنگید پس می‌داند که راهی جز گفت‌وگو و تعامل و مذاکره ندارد.

وی با بیان اینکه در مذاکرات تنها کشور ما در مقابل 6 کشور قرار نداشت، اظهار کرد: کشور ما در مذاکرات در برابر بیش از 30 کشور دنیا ایستاد و حقانیت ملت ایران را به اثبات رساند.

استاندار همدان با بیان اینکه امروز کشور ما به ابرقدرتی در منطقه تبدیل شده است، گفت: دیگر کشورهای منطقه اذعان می‌کنند که بدون حضور ایران در دنیا حرفی برای گفتن نداشته و حرفشان به جایی نمی‌رسد.

وی گفت: با رفع تحریم‌ها امروز کشورهای مختلف دنیا برای سرمایه‌گذاری در کشور ما از هم سبقت گرفته اما دیگر شرایط تغییر کرده و این سرمایه‌گذاری‌ها باید بر اساس منشور اقتصاد مقاومتی مطرح شده رهبری در کشور اجرا شود تا توسعه کشور را به همراه داشته باشد.

نیکبخت با اشاره به خرید هواپیماهای نو در کشور تصریح کرد: برخی می‌گویند با این شرایط چرا به دنبال هواپیما هستیم که باید گفت این هواپیماها از پول دولت و نفت خریداری نشده است بلکه اجاره به شرط تملیک است که بعد از هشت سال نیز از آن کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف دولت رفاه و آسایش مردم است، افزود: برخی افراد با حرف‌هایی که می‌زنند دولت را زیر سئوال می‌برند در صورتی که این دولت منتخب مردم بوده و دولتی جدا از نظام و انقلاب نیست.

استاندار همدان با بیان اینکه باید با همدلی، همزبانی و همبستگی دولت را در خدمت بیشتر به مردم یاری کرد، در ادامه بر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفند ماه تاکید کرد و افزود: همه باید در انتخابات حضوری حداکثری داشته باشیم تا دنیا بداند که این نظام همچنان مورد حمایت مردم است.

وی خطاب به اقشار مختلف مردم افزود: مهم نیست که چه کسی را انتخاب می‌کنیم مهم این است که با آگاهی و بصیرت افراد اصلح را انتخاب کرده و حضوری پرشور در انتخابات داشته باشیم.

نیکبخت همچنین با تاکید بر رسانه‌ها، اقشار مختلف و کاندیداها گفت: باید از تخریب یکدیگر پرهیز کنید و تنها مصالح و منافع نظام را مد نظر داشته باشید.

وی با بیان اینکه تخریب باعث ناامیدی مردم شده و باید کاری کرد که مردم در عرصه حضور داشته و به آینده امیدوار شوند، در ادامه با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین خدمات دولت تدبیر و امید با وجود مشکلات اقتصادی اجرای طرح نظام سلامت بود گفت: در این زمینه 324 میلیارد تومان به استان همدان اختصاص پیدا کرد و 366 هزار نفر نیز تاکنون از خدمات این طرح در همدان بهره‌مند شدند.

استاندار همدان بیان کرد: امروز که در همه زمینه‌ها کشورمان به رشد و تعالی رسیده است باید همه دستاوردهای نظام را برای مردم بازگو کرده تا مردم نسبت به انقلاب و دولت امیدوارتر شوند.

وی با بیان اینکه با به نتیجه رسیدن برجام در سال 95 و 96 ایران دیگری خواهیم داشت، خاطر نشان کرد: مردم ایران مردمی شایسته بوده و لایق بهترین‌ها هستند.

نیکبخت در پایان خاطر نشان کرد: همه ما باید همدل و همزمان و متحد با نظام، رهبری، انقلاب و دولت باشیم و با وحدت کلمه تلاش کنیم تا سربلندی بیشتر کشور را رقم بزنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار