نشست بررسی تامین زیر ساخت های اجرایی طرح احداث تلکابین با حضور شهردار و اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین ادارات و نهاد های شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۷۵۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴ 04 February 2016
نشست بررسی تامین زیر ساخت های اجرایی طرح احداث تلکابین با حضور شهردار و اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین ادارات و نهاد های شهرستان برگزار شد.

به گزارش تابناک ایلام؛"علی پور ساعدی"  شهردار آبدانان در این نشست  گفت : پیمانکارطرح تلکابین از مکان اجرای این  پروژه  بازدید میدانی انجام داده است وبا احداث این پروژه ، گردشگر در نقاط مختلف بخصوص جنوب و جنوب غرب جذب وآبدانان به یک قطب گردشگری تبدیل خواهد شد.
پور ساعدی گفت : اعتبار لازم برای احداث این پروژه 40 میلیارد تومان است که توسط پیمانکار تامین خواهد شد.
 وی گفت :  پیمانکار با شهرداری در ارتباط است و به محض فراهم شدن شرایط زیر ساخت  شروع به کار خواهد کرد.
شهردار ابدانان افزود: این طرح نیازمند   30 هزار متر زمین ، آب و برق می باشد که در این راستا همکاری ادارات ذیربط  برای انجام این پروژه ضروری می باشد.
شهردار آبدانان گفت : احداث این پروژه باعث اشتغالزایی مستقیم 305 نفر از نیروی کار بومی شهرستان خواهد شد و همچنین 3 درصد از درامد این پروژه به شهرداری آبدانان جهت زیبا سازی شهرستان اختصاص خواهد یافت .

وی اظهار کرد : چون پیمانکار با هزینه شخصی این پروژه را انجام می دهد لذا همکاری اردارات ذیربط را می طلبد تا این   یک فرصت استثنایی از شهر محروم آبدانان گرفته نشود .
شهردار آبدانان گفت  :  انجام این پروژه باعث جذب گردشگر و توریست زیادی از اقصی نقاط کشور به  شهرستان آبدانان خواهد شد .
 در این جلسه مسئولین محلی  برای انجام این پروژه اعلام آمادگی کردند./ف
منبع:آبدانان خبر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار