بسته خبری استان
بسته خبری استان آذربایجان غربی، خبرهای مختلف استان را شامل می شود که به صورت مختصر و مفید در اختیار بازدیدکننده های سایت قرار داده می شود.
کد خبر: ۱۷۷۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱ 08 February 2016
مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه

کلاهبرداران بیمه نامه های صوری در ارومیه دستگیر شدند

سردار ناصر اصلانی فرمانده انتظامی استان با بیان این خبر گفت : در پی شکایت نمایندگی یکی از شرکت های بیمه استان آذربایجان غربی مبنی بر صدور غیرقانونی و صوری تعداد کثیری بیمه نامه خودرو با اعمال تخفیف چندین ساله توسط شخصی به هویت اکبر ، منجر به تضرر بیش از 20میلیارد ریال به این شرکت شده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

7 سایت تالابی ایران جزو لیست سرخ مونترو قرار دارد

کامیلا چالمرز یکشنبه شب در حاشیه بازدید از تالاب های ارومیه در کارگاه آموزشی با مسئولان اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با بیان اینکه 41 نوع تالاب از 42 نوع تالاب جهان در ایران شناسایی شده است افزود: بحران تالابی مختص ایران نبوده و در همه جای دنیا شاهد بروز بحران هایی در بحش تالاب ها هستیم. - وی با بیان اینکه کنواسیون رامسر اولین معاهده بین المللی با تاکید بر تالاب ها بوده و یک مجموعه باسابقه معتبر محسوب می شود اظهارداشت .

تماشای مسابقه شــهرداری ارومیه و پیکان رایگان شد

براساس دستور محمد حضرت پور، شهردار ارومیه با هدف ارج نهادن به حمایت‌های هواداران، بلیت دیــدار بازی هفته پایانی دور مقدماتی بین تیم‌های شهرداری ارومیه و پیکان تهران رایگان شد.

هــواداران تیم شــهرداری ارومیه می‌توانند بدون پرداخت هزینه این بازی را در ســالن 6000 نفری غدیر ارومیه تماشا کنند.


مشکل ترافیکی شرکت‌های پخش در داخل شهرهای آذربایجان‌ غربی برطرف می‌شود

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت استان آذربایجان‌ غربی گفت: مشکلات ترافیکی و تردد شرکت‌های پخش در داخل ارومیه و سایر شهرستان‌های استان برطرف می‌شود.

محمد دهقان با تاکید بر تعامل و هم‌اندیشی شرکت‌های پخش با دستگاه‌های ذی‌ربط به منظور حل مشکلات حمل و نقل درون شهری و جاده‌ای استان اظهار داشت: بی‌تردید شرکت‌های پخش در اقتصاد کشور و استان از طریق کنترل و تنظیم بازار جایگاه مهمی دارند.

وی با اشاره به حذف واسطه‌ها و روانسازی نظام توزیع ارائه گفت: با نشست‌های مشترک با دستگاه‌ها و سازمان‌های ذی‌ربط می‌توان به منظور حل برخی مشکلات شرکت‌های پخش با تعامل و تبادل‌نظر بین آنها و ادارات و دستگاه‌های مربوطه گام‌های موثری برای حفظ، حمایت و توسعه صنف و صنعت پخش استان برداشت.



مسابقات تکواندو جام فجر در خوی پایان یافت

محمد آزادیشامگاه روز یکشنبه در مراسم پایانی اینمسابقاتاظهار کرد: این مسابقات برای گرامیداشتدهه مبارک فجراسلامی در سالن شهید شیروردی این شهرستان برگزار شد که در رجیان آن 70تکواندو کاردختر در 2 رده سنی نونهالان و نوجوانان از شهرستان هایارومیه، ماکو، تبریز، مرند و خوی در 14 وزن به مدت 3 روز رقابت کردند.

وی افزود: در پایان این مسابقات تیم ارومیه قهرمان شد و تیم های الف و ب خوی هم به ترتیب دوم و سوم شدند.












مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار