فرماندار ملکشاهی گفت: احزاب و گروه های مختلف سیاسی که در چارچوب سیاست های نظام اسلامی فعالیت می کنند نقش مهمی در ترغیب مردم به حضور پرشور و شعور در پای صندوق های رای دارند.
کد خبر: ۱۷۸۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 09 February 2016

فرماندار ملکشاهی گفت: احزاب و گروه های مختلف سیاسی که در چارچوب سیاست های نظام اسلامی فعالیت می کنند نقش مهمی در ترغیب مردم به حضور پرشور و شعور در پای صندوق های رای دارند.

به گزارش تابناک ایلام؛سید حسینعلی موسوی روز سه شنبه در نشست کرسی هم اندیشی با دانش آموزان دبیرستان فضیلت شهر ارکواز اظهار کرد: در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قرار داریم لذا مشارکت حداکثری مردم از اهمیت بسیار زیادی برای کشور برخوردار است.
وی افزود: حضور و مشارکت مردم در این دوره از انتخابات مهم است لذا همه احزاب و گروه های سیاسی با هر سلیقه باید در ترغیب مردم به حضور پرشور و حداکثری در این عرصه ایفا نقش کنند.
موسوی با بیان اینکه احزاب و گروه های سیاسی لازمه توسعه سیاسی در هر کشوری هستند، تاکید کرد: کارکرد این احزاب و گروه ها البته با همدلی و تعامل در نهایت پویایی و شکوفایی نظام اسلامی را بدنبال خواهد داشت.
فرماندار ملکشاهی در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد و دستاوردهای دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: اولین اقدام مهم دولت کنترل و مهار تورم بود تا امروز شاهد ثبات در قیمت ها و آرامش در بازار باشیم.
وی عملکرد دولت را در حوزه داخلی و بین المللی مثبت و قابل دفاع ارزیابی کرد و یادآور شد: پس از موفقیت های بزرگ دولت به ویژه حل موضوع هسته ای از راه مذاکره و گفت وگو، تراز سیاسی کشورمان در منطقه و جهان بالا رفته است.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز هفتم اسفند همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
استان ایلام با گستره 20 هزار کیلومتر مربعی و 590 هزار نفر جمعیت، دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه ایلام و دهلران و یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.
شهرستان ملکشاهی همراه با شهرستان های ایلام، مهران، ایوان، سیروان و چرداول در قالب حوزه انتخابیه ایلام دو کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارند که برای بدست اوردن این دو کرسی بهارستانف 35 نفر تایید صلاحیت شده اند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار