مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از بازدید بیش از 450 هزار زائر و مسافر نوروزی از بقاع متبرکه استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵ 01 April 2015

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از بازدید بیش از 450 هزار زائر و مسافر نوروزی از بقاع متبرکه استان همدان خبر داد.

به گزارش فارس؛  حجت‌الاسلام رضا حاجی‌زین‌العابدینی  با بیان اینکه تا دهمین روز از ایام تعطیلات نوروزی بیش از 450 هزار نفر از بقاع متبرکه همدان بازدید کردند، اظهار کرد: با توجه به اینکه در هفته دوم تعطیلات نوروزی میزان مسافرت‌های نوروزی افزایش یافت، بر این اساس حضور و بازدید از بقاع متبرکه نیز افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در هفته نخست تعطیلات نوروزی شرایط جوی و تقارن ایام فاطمیه بر میزان مسافرت‌ها نیز اثر گذاشته بود، گفت: بقاع متبرکه استان در هفته دوم تعطیلات نوروزی شاهد رشد بازدیدکنندگان خواهد بود که از طرح آرامش بهاری برخوردار خواهند شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان با بیان اینکه بقاع متبرکه در زمینه اسکان نیز به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی می‌کند، افزود: در صورت نامساعد بودن شرایط جوی و بارش باران حسینیه‌‌ها و بقاع همدان پذیرای مسافران نوروزی خواهند شد.

وی با بیان اینکه هنوز از ظرفیت حسینیه باغ بهشت همدان برای اسکان استفاده نشده است، افزود: تاکنون برای اسکان مسافران از امامزاده عبدالله(ع) همدان و مسجد روعان و امامزاده زید که دارای سوئیت‌های اقامتی هستند، استفاده شده است.

حاجی زین‌العابدینی خاطرنشان کرد: تا پایان دهمین روز از ایام نوروز، 2 هزار و 500 مسافر در بقاع متبرکه استان همدان اسکان یافتند.

وی با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری همزمان با سراسر کشور در همدان اضافه کرد: طرح آرامش بهاری در 60 بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود که موجب بهره‌مندی مسافران و زائران از فضای معنوی امامزادگان شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار