برگ زرین تاریخ پر افتخار انقلاب در سی و هفتمین سالگرد خود به 22 بهمن رسید، روز جشن ملی ایرانیان، روز اقتدار، روز حماسه حضور و تجلی آزادی در جای جای میهن اسلامی.
کد خبر: ۱۷۹۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵ 11 February 2016
برگ زرین تاریخ پر افتخار انقلاب در سی و هفتمین سالگرد خود به 22 بهمن رسید، روز جشن ملی ایرانیان، روز اقتدار، روز حماسه حضور و تجلی آزادی در جای جای میهن اسلامی.

به گزارش تابناک ایلام؛ زن و مرد، کوچک و بزرگ با پرچم خوش رنگ انقلاب در دست، فریاد 'الله اکبر' بر زبان و مشت های گره کرده در خیابان های ایلام جمع شده و با شور و اشتیاق جشن پیروزی انقلاب را گرامی داشته اند.
امروز در سرمای زمستان فجر آزادی و پیروزی بهار شیرین استقلال و رهایی از طاغوت به بار نشسته و در وجود تک تک مردمان این دیار خون تازه آزادی دمیده است.
همه آمده اند تا لبیک گویند، ندای رهبری را آمده اند تا بیعت ببندند با امام شهدا، آمده اند تا پاس بدارند خون های ریخته بر زمین برای آزادی میهن و آمده اند تا پاس بدارند ارزشهای اسلام و انقلاب را.
امروز شور و اشتیاق همه وصف ناشدنی است همه با پای دل آمده اند تا حماسه حضور و سروده ایستادگی را بسرایند.
آمده اند تا به دشمنان یادآور شوند که این انقلاب و این میهن هنوز مملو از انسانهای بزرگ و همدلی است که یک لحظه از خواست و اراده خود برای دفاع از انقلاب عقب نشینی نمی کنند.
همه آمده اند تا به دشمنان بگویند که همه تبلیغات دروغین جز سراب و خیالی باطل چیز دیگری نیست زیرا همه با جان و دل پای انقلاب خمینی (ره) ایستاده اند.
شور و اشتیاقی که در بین ملت ایران این کشور را به دریای خروشانی لبریز از عشق تک تک هم میهنان مبدل کرده که در کوچه پس کوچه های ایران اسلامی بوی آزادی و ندای پیروزی سر زده است.
دشمنان همه آگاه باشند که این حضور حماسی بیانگر ایستادگی و دفاع ملتی از انقلاب و کیان کشور است.
دشمنان بدانند که ایران اسلامی همچنان با شور و هیجان روزهای پیروزی خویش به پیش ی رود و مردمان این سرزمین تا پای جان بر سر آرمانهای انقلاب ایستاده اند.
این حماسه حضور بیعتی با رهبری و امام شهدا و شهدای گرانقدر انقلاب است تا یادآور شود که در بهار آزادی جای شهدا خالی است و در انقلاب ایران یاد شهدا زنده و گرامی است./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار