فرماندهی انتظامی مشهد گفت: برای مجازات عامل اصلی شهادت سرباز وظیفه فخرایی که در چهارشنبه آخر سال 93 در مشهد اتفاق افتاد از دستگاه قضایی درخواست اشد مجازات کرده ایم.
کد خبر: ۱۸۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰ 02 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی ، حجت نیکمرام عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در مشهد گفت: متهم به پرتاب نارنجک دست ساز به صورت سرباز وظیفه نیروی انتظامی مجید فخرایی در مراسم چهارشنبه سوری سال گذشته در اختیار پلیس است و به جرم خود اعتراف کرده است.

وی افزود: نیروی انتظامی به دنبال حوادثی که در روزهای پایانی سال گذشته به وقوع پیوست تعداد ۶۰ نفر را به دلیل مزاحمت هایی که ایجاد کرده بودند بازداشت کرد که این افراد به طور موقت آزاده شده اند.

نیکمرام با اشاره به این که با مدیر کل بنیاد شهید در خصوص سرباز شهید مجید فخرایی گفت و گو شده است؛ ادامه داد: در حال حاضر نیز پنج نفر از عوامل شهادت سرباز وظیفه در اختیار پلیس قرار دارند که از این تعداد چهار نفر به قید وثیقه آزاده شده اند و یک نفر اصلی که به صورت مستقیم در آن جریان دخالت داشته است در بازداشت به سر می برد.

سرهنگ نیکمرام در ادامه افزود: تعداد تجمعات غیر قانونی نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش چشمگیر داشته است.

وی افزود: از آغاز طرح نوروزی نیروی انتظامی از چهارشنبه آخر سال تا پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب عملیات های پلیس با توجه به مناسبت های ایام نوروز امسال به صورت ویژه انجام شده است.  

نیکمرام با بیان اینکه در این مدت ۲۷ ایستگاه نوروزی در نقاط مختلف سطح شهر مشهد مستقر شده است افزود: همچنین استقرار پلیس در کمپ ها با حضور مشاوران نیروی انتظامی از جمله اقدامات نیروی انتظامی در ایام نوروز سال ۹۴ است.

 فرمانده انتظامی مشهد مقدس با اشاره به روز سیزدهم فروردین گفت: با توجه به این که در روز طبیعت تعداد زیادی از زایران، مسافران و مجاوران به دامان طبیعت پناه می برند از این رو نیروی انتظامی توان خود را برای افزایش نظم و امنیت در تمام نقاط شهر مقدس مشهد فراهم و مستقر کرده است.

درخواست اشد مجازات از دستگاه قضایی برای عامل شهادت فخرایی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار