یادواره شهدای منطقه عشایری قدح آبدانان برگزار شد.
کد خبر: ۱۸۰۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲ 14 February 2016
یادواره شهدای منطقه عشایری قدح آبدانان برگزار شد.


 به گزارش تابناک ایلام ؛به همت بسیج دانش آموزی و بسیج عشایری و با حضور فرماندار ، فرمانده سپاه و مسئول حوزه نمایندگی سپاه ناحیه آبدانان یادواره سه شهید منطقه عشایری قدح برگزار شد.

سرهنگ پاسدار "کرم رضا نصرالهی" فرمانده سپاه ناحیه آبدانان در آئین برگزاری یادواره شهدای منطقه عشایری قده با اشاره به رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدای والامقام در 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: ‌اقتدار و عظمت کنونی کشورمان مدیون خون شهدای والامقام 8 سال دفاع مقدس است.

وی بیان کرد: پیشرفت‌هایی که هم اکنون در عرصه‌های مختلف در کشورمان به دست آمده است در سایه خون این شهدای والامقام بوده که ما باید قدردان این خون شهدا باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه آبدانان یکی از رسالت‌های مهم همگان در عرصه کنونی را ترویج فرهنگ ناب شهادت در جامعه دانست و گفت: همگان باید در انتقال فرهنگ ناب شهادت به نسل امروزی به ویژه نوجوانان و جوانان تلاش کنیم.

حجت الاسلام "امید پهلوانیان" مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آبدانان نیز در این یادواره خانواده‌های معظم شهدا را یکی از افتخارات بزرگ و سرمایه‌های ملی برای کشورمان دانست و تصریح کرد:‌این خانواده‌ها با تقدیم فرزندانشان در راه انقلاب درس بزرگی را به ما دادند که باید در تمام زندگی خود این الگو را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی افزود: شهدای انقلاب و دفاع مقدس جان خود را در دفاع از ارزش‌های اسلامی و بقای انقلاب و نظام در طبق اخلاص قرار دادند./م



منبع:آبدانان خبر


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
ممنون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار