تیم فوتسال دختران دانشگاه ایلام قهرمان مسابقات فوتسال دختران منطقه هشت دانشگاه های کشور شد.
کد خبر: ۱۸۳۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱ 18 February 2016

تیم فوتسال دختران دانشگاه ایلام قهرمان مسابقات فوتسال دختران منطقه هشت دانشگاه های کشور شد.

به گزارش تابناک ایلام؛مدیر تربیت بدنی دانشگاه ایلام و معاون اجرایی و فنی مسابقات روز شنبه در حاشیه برگزاری دیدار اختتامیه این مسابقات گفت: این مسابقات با شرکت چهار تیم دانشگاه های ایلام، بوعلی همدان، نهاوند و لرستان به میزبانی دانشگاه ایلام برگزار شد.
مژگان صالحی پور اظهار کرد: این مسابقات به صورت دوره ای و در مدت پنج روز با حضور 60 ورزشکار برگزار شد و در نهایت تیم فوتسال دانشگاه ایلام با غلبه بر حریفان خود، قهرمان مسابقات شد و تیم های دانشگاه نهاوند و دانشگاه بوعلی همدان نیز مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
معاون اجرایی و فنی مسابقات فوتسال دختران دانشجو افزود: این مسابقات انتخابی سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشگاه های کشور است و تیم های اول و دوم مسابقات به این المپیاد راه می یابند.
صالحی پور تاکید کرد: بر این اساس تیم فوتسال دانشگاه ایلام و دانشگاه نهاوند به سیزدهمین المپیاد کشوری فوتسال دانشگاه ها که مردادماه امسال در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود، راه پیدا کردند.
این المپیاد هر دو سال یک بار و با حضور هشت تیم برگزار می شود، مسابقات تکواندو پسران منطقه هشت دانشگاه های کشور نیز از سوم تا ششم اسفندماه در دانشگاه ایلام برگزار می شود.
این مسابقات در سالن شهدای دانشگاه ایلام برگزار شد و در آیین اختتامیه با حضور معاون دانشجویی دانشگاه ایلام احکام قهرمانی، کاپ و مدال به تیم های اول تا سوم اهدا شد.
شش هزار دانشجو در 82 رشته تحصیلی در دانشگاه ایلام تحصیل می کنند.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار