جمال شاکرمی گفت: دانشجویان غیر بسیجی هم می توانند برای راهیان نور ثبت نام کنند
کد خبر: ۱۸۵۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷ 23 February 2016
جمال شاکرمی گفت: دانشجویان غیر بسیجی هم می توانند برای راهیان نور ثبت نام کنند


 به گزارش تابناک ایلام،سومین جلسه راهیان نور دانشجویی  با حضور رؤسای دانشگاه ها، مسئولین بسیج دانشجویی و معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین(ع) در دانشگاه ایلام برگزار شد.

"جمال شاکرمی" معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در این نشست اظهار داشت: راهیان نور یک حرکت فرهنگی است که با توجه خاص مقام معظم رهبری همراه بوده و باید با همراهی مسؤلین دولتی، بیش از گذشته تقویت شود.

شاکرمی ضمن بیان این موضوع که پروسه زمانی اعزام ها باید دغدغه قرار گاه راهیان نور دانشجویی باشد، اضافه کرد: تمام ظرفیت سپاه امیرالمؤمنین(ع) در بحث راهیان نور، در اختیار راهیان نور دانشجویی قرار می گیرد تا هدف مطلوب از این اعزام ها که همانا حضور پررنگ دانشجویان است، بدست آید.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، اظهار داشت: نگاه ویژه به دانشگاه و همکاری صمیمانه تمام رؤسای دانشگاه ها و نهادهای رهبری به راهیان نور دانشجویی باعث عمق بخشیدن به این برنامه فرهنگی خواهد شد.

وی با اعلام آمادگی سپاه امیرالمؤمنین(ع) برای همراهی با راهیان نور دانشجویی که 15 اسفند ماه آغاز خواهد شد، تصریح کرد: اعزام 12 هزار نفری دانش آموزان ایلامی تا تاریخ نیمه اسفند ماه ادامه خواهد داشت، اما بعد از این تاریخ تمام ظرفیت جوان سیر استان در اختیار راهیان نور دانشجویی قرار خواهد گرفت.

شاکرمی با دعوت از همه رؤسای دانشگاه ها برای همراهی و اعزام مطلوب اردوهای دانشجویی، اظهار داشت: دشمن در جبهه فرهنگی و جنگ نرم بسایر موریانه وار در حال رخنه در جامعه اسلامی و تغییر باورها و اعتقادات جوانان این مرزو بوم است، لذا راهیان نور می تواند ظرفیت مناسبی برای مقابله با ابن نفوذ ایجاد کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین(ع) در ادامه تأکید کرد: هیچگاه بسیج دانشجویی تنها مخاطب اردوهای راهیان نور نبوده و افرادی خارج از بسیج که علاقمند به حضور در این اردوها هستند در اولویت اعزام ها قرار خواهند داشت.

شاکرمی با بیان اینکه نباید کمبود بودجه و اعتبارات، سد راه اعزام های حدااکثری دانشجویان قرار گیرد، بیان داشت: امید است با همیاری و همکاری تمام دانشگاه های استان ایلام، و استفاده بهینه از امکانات موجود بتوانیم ظرفیت قابل قبولی را برای این اردوها اعزام کنیم.

لازم به ذکر است، در این نشست هر یک از رؤسای دانشگاه ها تعداد اعزام های سال گذشته و امسال مرکزآموزش عالی خود را بیان کردند که در پایان مصوب شد ضمن اعزام حداکثری دانشجویان علاقه مند به این اردوها جایگاه استان در اعزام 4 هزار نفری حفظ شود./م



منبع:ایلام رصد


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار