مسابقات قهرمانی تکواندو پسران منطقه 8 دانشگاه های کشور با حضور هشت تیم در سالن شهدای دانشگاه ایلام آغاز شد.
کد خبر: ۱۸۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷ 23 February 2016

مسابقات قهرمانی تکواندو پسران منطقه 8 دانشگاه های کشور با حضور هشت تیم در سالن شهدای دانشگاه ایلام آغاز شد.

به گزارش تابناک ایلام؛مدیر تربیت بدنی دانشگاه ایلام گفت: این مسابقات با حضور تیم های دانشگاه ایلام، دانشگاه بوعلی همدان، دانشگاه صنعتی همدان، دانشگاه کردستان، دانشگاه لرستان، دانشگاه رازی کرمانشاه، دانشگاه صنعتی کرمانشاه و دانشگاه ملایر برگزار می شود.
مژگان صالحی پور افزود: این مسابقات با حضور 29 ورزشکار پسر به صورت انفرادی برگزار می شود و تیم های برتر بر اساس محاسبه امتیازهای نفرات تیم ها مشخص می شود.
وی اظهار کرد: این مسابقات انتخابی سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشگاه های کشور است و تیم های اول و دوم و نفرات اول و دوم مسابقات به این المپیاد که مردادماه سال آینده در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود، راه می یابند.
پیش از این مسابقات فوتسال دختران منطقه 8 دانشگاه های کشور نیز هفته گذشته با شرکت چهار تیم دانشگاه های ایلام، بوعلی همدان، نهاوند و لرستان به میزبانی دانشگاه ایلام برگزار شد و در نهایت دانشگاه ایلام مقام قهرمانی این مسابقات را کسب کرد.
همچنین تیم دانشگاه ایلام و دانشگاه بوعلی همدان به عنوان تیم های اول و دوم به سیزدهمین المپیاد کشوری فوتسال دانشگاه ها که مردادماه سال آینده در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود، راه پیدا کردند.
شش هزار دانشجو در 82 رشته تحصیلی در دانشگاه ایلام تحصیل می کنند./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار