رئیس شورای راهبردی ستاد سید احمد لطفی:
تابناک: در پیام رئیس شورای راهبردی ستاد سید احمد لطفی آمده است: اتخاذ تصمیم حمایت از جریان اصلاح طلبی از سوی سید احمد لطفی پس از آنکه به حکم شورای محترم نگهبان صلاحیت وی برای حضور در عرصه رقابت انتخاباتی تایید نشد با نظر اعضای شورای راهبردی ستاد ایشان کاملا مغایرت دارد.
کد خبر: ۱۸۷۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲ 24 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، عبدالرحیم علیپور رئیس شورای راهبردی ستاد سید احمد لطفی با صدور پیامی هر گونه حمایت اعضا این شورا از اصلاح طلبان در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تکذیب و بر حمایت از جریان اصولگرایی در استان مرکزی تاکید فرمود.

متن پیام رئیس شورای راهبردی ستاد سید احمد لطفی بدین شرح است:

از هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که با اعلام حمایت از کاندیداتوری سید احمد لطفی شاهد حضور ایشان در بهارستان بودیم تا امروز که به عنوان رئیس شورای راهبردی ستاد سید احمد لطفی از ایشان حمایت کرده ام قریب به بیش از یک دهه می گذرد.

مبنای حمایت اعضا شورای راهبردی از ایشان در انتخابات مجلس دهم که با حضور در فرمانداری اراک به طور آشکارا و علنی صورت پذیرفت فرموده مقام معظم رهبری در توصیف خصوصیات نمانیدگان مجلس بوده است که بعد از نشستن بر مسند مسئولیت، خود را سپر بلای مشکلات کشور قرار دهند و فانی در خدمات و مصالح و منافع عمومی مردم باشند و ضمن آنکه کشور را به دشمن نمی‌فروشند، مصالح ملی را به دلیل رودربایستی زیر پا نمی‌گذارند.

 آشنایی با عملکرد ایشان در دفاع از ارزش ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بزنگاه های حیاتی کشور همچون لبیک به ندای امام راحل و عظیم الشان و حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل تا کفن پوشیدن و اعلام مواضع انقلابی در فضای غبارآلود ایجاد شده در جریان فتنه سال 88 از سوی سید احمد لطفی همه خود گواه این ادعاست.

اتخاذ تصمیم حمایت از جریان اصلاح طلبی از سوی سید احمد لطفی پس از آنکه به حکم شورای محترم نگهبان صلاحیت وی برای حضور در عرصه رقابت انتخاباتی تایید نشد با نظر اعضای شورای راهبردی ستاد ایشان کاملا مغایرت دارد و ضمن احترام به نظر شخصی سید احمد لطفی، به عنوان رئیس شورای راهبردی هر گونه حمایت از جریان اصلاح طلبی در انتخابات مجلس دهم را تکذیب کرده و اعلام می کنم تلاش مجموعه شورای راهبردی همان گونه که از سبقه اعضا این شورا می توان فهمید حمایت قاطع از جریان اصولگرایی در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب می باشد.

در آستانه انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از تمامی مردم استان مرکزی دعوت می کنیم در سالی که مزین به شعار همدلی و همزبانی است با حضور گسترده در پای صندوق های رای در هفتم اسفند ماه در تعیین سرنوشت خود مشارکت کرده و دشمنان این انقلاب را مایوس و ناامید گردانند.

سردار عبدالرحیم علیپور

رئیس شورای راهبردی ستاد سید احمد لطفی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ssadegh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
حاج آقا بیشتر دقت کنید. شما رو که اینجوری دور بزنن وای به حال این مردم.
اگه اعتباری هم دارید بیخودی خرجش نکنید.
اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
سلام سردار علیپور
میبینم که بدجوری قالتون گذاشت این ادم!
من که چند بار بهتون عرض کردم این بشر سابقه خوبی ندارد با بند این شخص تو چاه نروید

دیدید که بدجوری زد به چنار!!!!
نادری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
سلام جناب علیپور به نظر من سخت نیست شناسایی افراد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
ظاهرا دیری نپائید که صدایی به جز صدای اصولگرایی (هرچند دروغین)از این شهر برخواست آنهم از جناح شما!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
واقعا متاسفم از عنوان مقدس سرداری استفاده می کنید و نقش خود را در پیشبرد اهداف نظام خلاصه می کنید در حمایت از یک شخص آنهم .... شما باید مروج یک فرهنگ و هدایت گر یک جریان باشید نه اینکه خود را در کجاوه یک شخص جادهید حداقل از عنوان سردار استفاده نکنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار