معاون خدمات شهری شهرداری ایلام گفت: پاکسازی معابر و فضاهای شهری از آثار تبلیغات نامزدهای انتخابات توسط گروه های خدمات شهرداری آغاز شده است.
کد خبر: ۱۸۷۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸ 25 February 2016

معاون خدمات شهری شهرداری ایلام گفت: پاکسازی معابر و فضاهای شهری از آثار تبلیغات نامزدهای انتخابات توسط گروه های خدمات شهرداری آغاز شده است.

به گزارش تابناک ایلام؛رمضان کرمی اظهار کرد: 80 گروه پاکسازی شهرداری از ساعاتی پیش و پس از پایان مهلت قانونی تبلیغات انتخابات، کار خود را در این شهر آغاز کرده اند.
وی با بیان اینکه گروه های پاکسازی فضای شهر ایلام را برای انتخابات روز جمعه هفتم اسفند آماده می کنند، افزود: این گروه ها در قالب تیم های چهار نفره نسبت به پاکسازی و جمع آوری پوسترها و بنرهای تبلیغاتی نامزدها از معابر، خیابان ها و دیوارهای شهر اقدام می کنند.
کرمی تاکید کرد: این گروه ها علاوه بر جمع آوری و پاکسازی پوسترها و دیگر آثار تبلیغی نامزدهای انتخابات، جداول و خیابان های اصلی را می شویند و ورودی، خروجی و حاشیه شهر ایلام را نیز نظافت می کنند.
وی یادآور شد: پاکسازی نخاله ها، ضایعات و زباله های معابر و پیاده روهای شهر ایلام با هدف تردد آسان شهروندان و فراهم سازی زمینه مشارکت گسترده آنها در انتخابات روز جمعه هفتم اسفند انجام می شود.
معاون خدمات شهری شهرداری ایلام گفت: با گروه های پاکسازی تاکید شده با دقت اطراف شعب اخذ رای را از وجود آثار تبلیغاتی نامزدها تمیز کنند و با نظافت کامل، این مکان ها را برای حضور مردم در روز جمعه آماده نمایند.
کرمی اضافه کرد: همچنین تمامی سازمان های زیر مجموعه شهرداری ایلام از جمله تاکسیرانی، اتوبوسرانی و آتش نشانی در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اسفند در آماده باش هستند تا خدمات رسانی به شهروندان را انجام دهند.
وی افزود: ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری نیز (اتوبوس و تاکسی) برای جابجایی شهروندان و انتقال آنها به شعب اخذ رای و مشارکت در انتخابات به صورت ویژه فعال است و نظارت کاملی بر روند خدمات رسانی آنها اعمال می شود.
وی با بیان اینکه اداره اجراییات شهرداری نیز موظف است به منظور تردد آسان شهروندان و خالی ماندن معابر از ایجاد سد معبر در پیاده روها جلوگیری کند، گفت: در روز هفتم اسفند گودبرداری، پی کنی و آواربرداری ساختمان ها چون مستلزم تردد کامیون است، در این شهر انجام نخواهد شد.
معاون خدمات شهری شهرداری ایلام گفت: اداره ترافیک شهرداری نیز با پلیس راهور ایلام با هدف روان سازی ترافیکی و جلوگیری از ایجاد گره های ترافیکی همکاری مستمر دارد.
کرمی یادآور شد: حوزه تاسیسات شهرداری ایلام نیز موظف شده نسبت به تامین روشنایی سطح شهر اقدام ویژه انجام دهد تا شهر ایلام به گونه ای آماده شود که شهروندان برای حضور در انتخابات در هنگام غروب و تاریکی هوا با هیچگونه مشکلی مواجه نشوند.
شهر ایلام حدود 220 هزار نفر جمعیت دارد.
استان ایلام با گستره 20 هزار کیلومتر مربعی و حدود 590 هزار نفر که از این تعداد 434 هزار و 367 نفر واجد شرایط رای دادن هستند و 23 هزار 483 نفر آنها رای اولی، دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی (دو کرسی حوزه ایلام و یک کرسی حوزه دهلران) است.
حوزه انتخابیه ایلام (حوزه شمالی) شامل شهرستان های ایلام، چرداول، ایوان، مهران، ملکشاهی و سیروان است.
حوزه انتخابیه دهلران (حوزه جنوبی) شامل شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره است.
برای جمع آوری آرای مردم این استان در انتخابات روز جمعه هفتم اسفند 531 شعبه اخذ رای ثابت و سیار در نظر گرفته شده که 334 شعبه ثابت و سیار در حوزه انتخابیه ایلام و 197 شعبه اخذ رای ثابت و سیار نیز در حوزه انتخابیه دهلران مستقر است.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه هفتم اسفند سال جاری همزمان با سراسر کشور در دو حوزه انتخابیه اصلی ایلام و دهلران و هشت شهرستان تابعه این دو حوزه انتخابیه برگزار می شود./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار