در جلسه مذکور بررسی شد؛
وی با بیان اینکه بررسی پروژه‌های در دست اجرای گیلان و اولویت بندی آن از دیگر موارد مورد اشاره در این نشست بود افزود: در این نشست استاندار گزارشی از دیدگاه‌ها و نظرات کارشناسی جمع بندی شده دستگاه‌های اجرایی استان را مطرح کرد.
کد خبر: ۱۸۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰ 05 April 2015
به گزارش تابناک گیلان دکتر شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس جمهور در پایان نشست با استاندار و مجمع نمایندگان که در آستانه‌ سفر رئیس جمهور به گیلان عصر دیروز(۱۵ فروردین) در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد گفت: در این نشست درخصوص تمهید مقدمات سفر کاروان تدبیر و امید در دهه‌ آخر فروردین و استفاده از نظرات استاندار و مجمع نمایندگان بحث و تبادل و نظر شد.

وی با بیان اینکه بررسی پروژه‌های در دست اجرای گیلان و اولویت بندی آن از دیگر موارد مورد اشاره در این نشست بود افزود: در این نشست استاندار گزارشی از دیدگاه‌ها و نظرات کارشناسی جمع بندی شده دستگاه‌های اجرایی استان را مطرح کرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور همچنین با اشاره به برگزاری نشست استاندار و مجمع نمایندگان با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی تصریح کرد: در این جلسه نیز که در آستانه‌ سفر رئیس جمهور به استان انجام پذیرفت مباحث مرتبط با توسعه و عمران گیلان بررسی شد.

وی همچنین از برگزاری نشست توسعه‌ ظرفیت‌های اقتصادی استان گیلان در آستانه‌‌ این سفر در تهران خبر داد و اظهارکرد: این مراسم هفته‌ جاری با حضور بیش از 70 دستگاه و سازمان بزرگ اقتصادی کشور از نهادهای عمومی غیردولتی، شرکت‌های سرمایه گذاری و سازمان‌های سرمایه‌گذاری، بازنشستگی کشوری و لشکری، مؤسسات مالی واعتباری و بانک‌های بخش خصوصی و دولتی برگزار می‌شود.

شریعتمداری با بیان اینکه استاندار گیلان مقدماتی را فراهم کرده است تا بعد از انجام سفر کاروان تدبیر و امید همکاری گسترده‌ این نهادها با استانداری ادامه یابد ابراز کرد: یکی از اهداف برگزاری نشست توسعه‌ ظرفیت‌های اقتصادی گیلان، شتاب بخشیدن به توسعه‌ استان است تا در کنار آنچه که از محل منابع عمومی صرف فعالیت‌های عمرانی می‌شود از پتانسیل‌های بخش خصوصی به خوبی بهره بگیریم.

وی به قابلیت‌های ارزشمند گیلان در بخش‌های گردشگری و دریا اشاره کرد و گفت: باید بتوانیم برای شکوفایی پتانسیل‌های استان قدم‌های مثبت برداریم.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه به رغم توسعه ی همه جانبه گیلان در بخش های گوناگون که با خدمات فراوان دولت‌های مختلف پس از انقلاب انجام پذیرفت این استان در برخی موارد با محرومیت‌های اقتصادی مواجه است گفت : امیدواریم سفر ریاست محترم جمهور و کاروان تدبیر و امید با مهمان نوازی مردم گیلان مطلع ارزشمند برای شتاب بخشیدن به توسعه باشد.

در این نشست همچنین حجت الاسلام مجید انصاری، معاون رییس جمهور در امور مجلس نیز با اشاره به برگزاری چند نشست با استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص سفر کاروان تدبیر وامید به گیلان اظهار امیدواری کرد: نخستین سفر استانی رئیس جمهور در سال جدید منشاء برکات برای استان و کشور باشد.

در این نشست همچنین استاندار ونمایندگان گیلان از آمادگی استان برای استقبال از رئیس جمهور وکاروان تدبیر وامید و مسائل مرتبط با این سفر مباحثی را مطرح کردند.

همچنین محمدعلی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت با اشاره به برگزاری نشست تمهیدات سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به گیلان، اظهار داشت: در سال دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی، گیلان نخستین ایستگاه سفر هیئت دولت به استان‌ها است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور اواخر فروردین ماه جاری به گیلان سفر می‌کند، افزود: در همین راستا جلسه مجمع نمایندگان و استانداری با سه معاون رئیس جمهور در تهران برگزار شد.

استاندار گیلان گفت: مجمع نمایندگان و بنده جلسه سه‌ساعته با نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار کردیم.

نجفی تصریح کرد: در جلسه با معاونت اجرایی رئیس جمهور، نوبخت و حجت‌الاسلام انصاری معاون رئیس جمهور حضور داشتند و مطالب مهمی برای توسعه گیلان مطرح شد.

وی با تأکید بر اینکه مردم گیلان آماده استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت هستند، خاطرنشان کرد: مصوبات خوبی در سفر رئیس جمهور به گیلان نهایی می‌شود که نوید روزهای خوبی برای این استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار