رئیس کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان خبرداد:
رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: داوطلبانی که به نتایج آرای اعلام شده معترضند می توانند حداکثر تا دو روز پس از اعلام نتایج، مراتب اعتراض خود را به هیئت های اجرایی اعلام کنند و حداکثر طی مدت یک هفته بررسی خواهد شد.
کد خبر: ۱۹۰۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۸ 01 March 2016
به گزارش تابناک رضوی، رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات خراسان رضوی ازافزایش 12 درصدی مشارکت مردم مشهد در مقایسه بادوره قبل و حضور حدود سه میلیون واجد شرایط دراستان در انتخابات 7اسفندخبردادو  گفت: مشارکت گسترده مردم بدون انعکاس به موقع و سریع اخبار، دست یافتنی نبود.
امیر پور مهدی گفت: افزایش 12 درصدی مشارکت مردم مشهد در مقایسه با دوره قبل و حضور حدود سه میلیون واجد شرایط در انتخابات نشان از پویایی جامعه سیاسی استان دارد. پور مهدی افزود: مردم در مواقع حساس و مورد نیاز همواره در صحنه بوده و نقش آفرینی کرده اند؛ و این دوره نیز با مشارکت 68 درصدی از میانگین کشور بالاتر بوده است. رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات خراسان رضوی ادامه داد: با پایان شمارش آرا و اعلام نتایج به استثنای حوزه انتخابیه تربت حیدریه که به دور دوم کشیده شد؛ پرونده انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بسته  شد. وی خاطر نشان کرد: از مجموع 17 نماینده منتخب، هشت نماینده از دوره قبل بودند و الباقی در این دوره به عنوان نماینده انتخاب شدند.
مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: هفت نفر از منتخبان دارای مدرک دکتری، 9 نفر فوق لیسانس و یک نفر لیسانس است.
پور مهدی تصریح کرد: از مجموع شش نماینده منتخب مردم استان در انتخابات مجلس خبرگان نیز سه نفر از دوره قبل بودند و الباقی نیز در این دوره به مجلس راه یافتند که تمامی این افراد دارای مدرک معادل دکتری هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار