عضو شورای شهر همدان با تاکید بر توجه اعتباری به توسعه سرانه ورزشی توسط شهرداری همدان گفت: سرانه ورزشی ۴ سانیتمتری برای شهر همدان مناسب نیست.
کد خبر: ۱۹۰۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲ 04 March 2016

عضو شورای شهر همدان با تاکید بر توجه اعتباری به توسعه سرانه ورزشی توسط شهرداری همدان گفت: سرانه ورزشی ۴ سانیتمتری برای شهر همدان مناسب نیست.

به گزارش تسنیم ، علی رضایی در صحن علنی شورای شهر همدان اظهار داشت: سرانه ورزشی در استان همدان هفت سانتیمتر بوده که این رقم در شهر همدان چهار سانتیمتر است و مناسب شهری همچون همدان نیست.

وی با اشاره به اینکه سهم شهرداری همدان در ایجاد سرانه ورزشی دو سانتیمتر بوده است، افزود: متاسفانه این وضعیت برای شهرداری همدان مناسب نبوده و شهرداری باید اعتبار مناسب و کافی در بودجه سال 95 در این زمینه در نظر بگیرد تا بتوان سرانه ورزشی شهر همدان را افزایش داد.

رضایی تصریح کرد: با توجه به ضرورت و نیازی که در برخی از مناطق شهر وجود دارد باید برای گسترش فضای ورزشی در بودجه سال آینده اعتبارات مناسب در نظر گرفته شود تا شاهد توسعه نشاط و کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم.

وی عنوان کرد: شهر همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن در سطح کشور مطرح بوده و باید اقدامات مناسبی در راستای فرهنگ این شهر از سوی شهرداری همدان انجام شود تا به عنوان یک شهر نمونه در سطح کشور مطرح شویم.

عضو دیگر شورای شهر همدان نیز در این جلسه اظهار داشت: در شرایط فعلی شهرداری همدان که از نظر منابع مالی و درآمدی با مشکلاتی مواجه است آیا پروژه پیاده‌راه‌سازی شهر از ایجاد سالن ورزشی اهمیت بیشتری ندارد.

ابراهیم مولوی با بیان اینکه شهرداری همدان در سال 94 برای تامین و کسب درآمد با مشکلات متعددی مواجه بوده است و شرایط مالی مناسبی ندارد، تصریح کرد: وظیفه شهرداری همدان ساخت سالن ورزشی نیست بلکه اداره کل ورزش و جوانان باید توسعه سالن‌های ورزشی را در دستور کار قرار دهد.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی بودجه شهرداری همدان باید برای تامین منابع مالی پروژه‌های عمرانی هزینه شود تا بتوان در سال 95 چندین پروژه مهم و تاثیرگذار شهر را به اتمام رسانده و در مردم امیدواری ایجاد کرد.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان تاکید کرد: یکی از مسائل مهم که باید در بودجه شهرداری همدان دیده شود این است که پروژه‌های عمرانی را براساس پیشرفت فیزیکی اولویت‌بندی کرده و براین اساس به آنها اعتبار تخصیص داد


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار