شهردار ایلام بر لزوم ارتباط بهتر و بیشتر شهرداری به عنوان نهادی عمومی گسترده ، متولی بهسازی کالبد فضای زیستی شهروندان و هنرمندان به عنوان خالقان زیبایی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۹۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵ 03 March 2016

شهردار ایلام بر لزوم ارتباط بهتر و بیشتر شهرداری به عنوان نهادی عمومی گسترده ، متولی بهسازی کالبد فضای زیستی شهروندان و هنرمندان به عنوان خالقان زیبایی تاکید کرد.

به گزارش تابناک ایلام؛یزدان قبادیان عصر چهارشنبه در دیدار با جمعی از هنرمندان شهر ایلام افزود: زیباسازی شهرایلام نیازمند استفاده از آثار هنری به خصوص فرینش های هنرمندان بومی در رشته مختلف است.
وی برتاکید بر اینکه زیباسازی کالبد، منظر و مبلمان شهری ایلام نیازمند استفاده از آرایه های هنری است همانطور که هنرخواهان دیده شدن
وعده داد: براین اساس، به تناسب نیاز شهر و همچنین به فراخور توان مالی شهرداری ایلام از توان هنرمندان رشته های مختلف به خصوص هنرمندان بومی برای زیباسازی شهر ایلام استفاده می شود.
شهردار ایلام بر ضرورت ارتباط فعالان هنری با شهرداری به عنوان متولی خدمات وعمران و زیبایی تاکید و تصریح کرد: یک رابط هنری بزودی برای ایجاد حلقه ارتباطی بین هنرمندان و شهرداری معرفی می کند.
قبادیان همچنین اظهار داشت: اختصاص مکان مشخصی در پارک ملت به عنوان خانه هنر در دستور کار شهرداری ایلام قرار دارد به شکلی که کاربری آن متعلق به هنرمندان باشد.
شهردار ایلام همچنین به مسایل و تلاش های روزمره شهرداری اشاره کرد وگفت: همه توان و نیروی شهرداری ایلام از اردیبهشت ماه سال گذشته تا کنون معطوف به بحران های متعددی از جمله آتش سوزی جنگل ها، گرد و غبار، گرمای بیش از حد هوا و سیل ایلام بوده است.
وی اظهار کرد: تا کنون هیچگونه اعتباری برای بازسازی تخریب ناشی از سیل به شهرداری ایلام اختصاص نیافته است اما شهرداری توانست با تکیه بر منابع داخلی قسمتی از تخریب ها را مرمت کند.
در این نشست هنرمندان نقطه نظر و دیدگاه های خود را مطرح کردند./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار