شهردار ملایر از نصب وسایل بازی پلی‎اتلین استاندارد با هدف ایجاد روحیه شاد و حفظ جان کودکان در هشت بوستان شهر ملایر خبر داد.
کد خبر: ۱۹۹۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴ 19 March 2016

شهردار ملایر از نصب وسایل بازی پلیاتلین استاندارد با هدف ایجاد روحیه شاد و حفظ جان کودکان در هشت بوستان شهر ملایر خبر داد.

به گزارش فارس،علیرضا رضایی با اشاره به اقدامات شهرداری ملایر در راستای زیباسازی میادین و بوستان‌های شهر ملایر اظهار کرد: اجرای چنین طرح‌هایی علاوه بر رضایتمندی شهروندان باعث جلوه زیبا و مطلوب سیمای شهر می‌شود.

وی با اشاره به نصب المان‌ها در میادین و بوستان‌های شهر ملایر از نصب المان شهدای مدافع حرم در میدان امام حسین(ع) ملایر خبر داد و گفت: این المان که به شکل گل لاله طراحی و ساخته شده مزین به پلاک شهدای مدافع حرم است.

شهردار ملایر گفت: 13 المان دیگر نیز در آستانه نوروز در میادین و بوستان‌های شهر ملایر با همکاری حوزه زیباسازی شهرداری با نمادهای مختلف نصب شده است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات شهرداری ملایر در در ایام نوروز و بهار طبیعت گفت: تامین روشنایی معابر یکی از برنامه‌های مهم شهرداری ملایر در روزهای پایانی سال بوده است.

رضایی از نصب 9 پایه چراغ تزئینی در بلوار نبوت خبر داد و تصریح کرد: این طرح با هدف زیباسازی، تأمین نورپردازی مناسب و روشنایی بلوار نبوت و همچنین جلوه بصری شهر در این بلوار نصب شده است.

وی با اشاره به اینکه نظافت و پاکسازی شهر نیز توسط نیروهای خدماتی شهرداری در آستانه نوروز صورت گرفته گفت: از 16 اسفندماه همه نیروها 24 ساعته در حال آمادهباش بوده و برای ارائه خدمات به شهروندان و مسافران نوروزی در سطح شهر حضور مستمر دارند.

شهردار ملایر به نصب 12 مجموعه وسایل بازی پلیاتیلن استاندارد در بوستان‌های ملایر اشاره کرد و گفت: این وسایل نیز با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال از کمک مالی شهرداری ملایر در هشت بوستان شهر ملایر نصب شده است.

وی یادآور شد: این وسایل مجهز در بوستان‌های سیفیه، معلم، محوطه ترمینال، ولایت، کوثر، کوهسار، شهیدرجایی و باغ گل نصب که در کنار هرکدام از این مجموعه‌ها تاب، بارفیکس و چرخ و فلک پلی اتیلن نیز نصب خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار