معاون خدمات شهری شهرداری ایلام گفت: چهار سفره هفت سین در ابعاد بزرگ در آستانه نوروز 95 در میادین مناطق مختلف این شهر نصب شد.
کد خبر: ۱۹۹۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸ 18 March 2016

معاون خدمات شهری شهرداری ایلام گفت: چهار سفره هفت سین در ابعاد بزرگ در آستانه نوروز 95 در میادین مناطق مختلف این شهر نصب شد.

به گزارش تابناک ایلام؛رمضان کرمی افزود: این چهار سفره در میدان ارغوان، میدان قرآن، چهار راه سعدی و پل شهید رضایی نژاد با هدف استقبال از گردشگران و مهمانان نوروزی و ایجاد شور و نشاط بین مردم نصب شد.
وی اظهار کرد: همچنین شهرداری ایلام تمام توان و تلاش خود را بکار می گیرد تا سیما و منظر شهری را به نحو مطلوب برای استقبال از گردشگران و مهمانان نوروزی زیباسازی و آماده سازی کند.
کرمی نصب بنرهای خوشآمدگویی و راهنمای گردشگران، پاکسازی سطح شهر و مبادی ورودی و خروجی از نخاله و زباله، رنگ آمیزی خطوط عابر پیاده در چهار راه ها و خط کشی معابر را از برنامه های شهرداری برای استقبال از گردشگران عنوان کرد.
معاون خدمات شهری شهرداری ایلام گفت: همچنین کاشت گل در معابر اصلی و میادین ورودی و خروجی، آماده سازی پارک ها و فضاهای سبز، تنظیف روزانه سرویس های بهداشتی و توقف هر گونه حفاری در سطح شهر از دیگر برنامه های شهرداری ایلام برای زیباسازی شهر به منظور استقبال از گردشگران و مسافران نوروزی است.
کرمی یادآور شد: تمامی نیروهای شهرداری از جمله خدمات شهری، فضای سبز، واحد موتوری، تاسیسات آبی و برقی، تاکسیرانی و اتوبوسرانی و آرامستان بهشت رضا به منظور جلوگیری از وقفه در خدمات رسانی به گردشگران و مهمانان نوروزی در آماده باش هستند.
وی تاکید کرد: همچنین واحد کنترل و نظارت اجراییات شهرداری ایلام به صورت مستمر و منظم به منظور جلوگیری از هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز و تصرف غیرقانونی زمین در حاشیه شهر آماده است.
شهر ایلام 220 هزار نفر جمعیت دارد و دارای دو منطقه شهرداری است./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار