فرمانده انتظامی کبودراهنگ از دستگیری 19 نفر متهم و توقیف 86 دستگاه وسیله نقلیه متخلف طی 72 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۰۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷ 08 April 2015

فرمانده انتظامی کبودراهنگ از دستگیری 19 نفر متهم و توقیف 86 دستگاه وسیله نقلیه متخلف طی 72 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس ؛ پ‍ژمان قویمی اظهار کرد: با تلاش عوامل انتظامی شهرستان و در راستای ارتقای امنیت شهروندان طی 72 ساعت گذشته طرح‌های متعددی در سطح شهرستان کبودراهنگ اجرا شده که تعداد 19 نفر متهم در این خصوص توسط عوامل انتظامی دستگیر شدند.

وی افزود: از این تعداد متهم، پنج نفر در رابطه با جرم سرقت، 12 نفر مواد مخدر و یک نفر توزیع‌کننده اقلام ضدفرهنگی بوده که دستگیری این متهمان منجر به کشف سه فقره سرقت، 69 گرم انواع مواد مخدر و مقادیری اقلام ضدفرهنگی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ همچنین توقیف 86 دستگاه وسیله نقلیه متخلف شامل 65 دستگاه موتورسیکلت و 21 دستگاه خودرو را از دیگر اقدامات پلیس شهرستان در اجرای این طرح‌ها برشمرد.

وی با بیان اینکه در خصوص متهمان پرونده تشکیل شده و در مراجع قضایی در حال رسیدگی است، گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با مشارکت مردم زمینه امنیت و آرامش در جامعه شده است.

قویمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به عملکرد مجموعه ناجا در ایام نوروز، گفت: چهار ایستگاه نوروزی پلیس، امنیت در شهرستان کبودراهنگ را در طول این مدت برعهده داشت.

وی ادامه داد: این ایستگاه‌ها در راستای تامین امنیت در میدان ولایت کبودراهنگ، شهرهای شیرین‌سو و گل‌تپه و مجتمع توریستی علی‌صدر ایجاد شده بوده و کار خدمات‌رسانی به مردم را برعهده داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ در بخش پایانی سخنانش ابراز داشت: مبارزه با سرقت یکی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی کبودراهنگ در ایام نوروز بود که در این راستا عملکرد مطلوبی داشته است.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار