به مدت 3 روز
به گزارش تابناک سمنان،جشنواره عیدانه 95 به مدت سه روز در سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۰۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ 26 March 2016

مسئول امور اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان امروز اظهار داشت: جشنواره عیدانه 95 همزمان با ایام مبارک میلاد حضرت زهرا (س)، روز جمهوری اسلامی و روز طبیعت و با هدف تکریم این ایام و ایجاد روحیه شور و نشاط در شهروندان شهر اخلاق برگزار می‌شود.

مهدی غلامی‌سرخه افزود: جشن روز مادر، 11 فروردین ساعت 17 در پارک 17 شهریور برگزار می‌شود و شامل برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری نظیر موسیقی، تقدیر از مادران و مسابقه مادران است.

به گفته مسئول امور اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان، نخستین برنامه گویش سمنانی با نام ولستون در سال 95 هم از 12 فروردین در عمارت امیر آغاز می‌شود که این عمارت به‌تازگی مرمت و بازگشایی شده و موزه سمنان است.

غلامی‌سرخه اظهار داشت: این عمارت در بلوار میرزای شیرازی سمنان قرار گرفته و عمارت بسیار زیبایی است.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته هم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان، 13 برنامه ولستون را با هدف احیای زبان سمنانی برگزار کرد و امسال هم قرار است این برنامه‌های به‌طور منظم‌تری استمرار یابد.

غلامی‌سرخه درباره آخرین روز برگزاری این جشنواره هم گفت: جشنواره عیدانه در روز سیزدهم فروردین از ساعت هشت صبح در پارک کوهستان سمنان آغاز می‌شود و تا ساعت 11 صبح ادامه دارد و شامل برنامه‌های متنوعی از قبیل جشنواره بادبادک‌ها، بازی‌های بومی محلی، موسیقی بومی محلی و ایستگاه‌های پذیرایی است.

مسئول امور اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان گفت: تلاش می‌کنیم تا به همراه همکارانمان در سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری سمنان در روز طبیعت روز خوب و شادی برای مردم شهر اخلاق رقم بزنیم؛ این برنامه‌ها به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار