رئیس پلیس راه ایلام از رانندگان عبوری در جاده های ارتباطی این استان به ویژه مسیر شهرستان های شمالی خواست با توجه به بارش باران و کاهش دید،به علت مه گرفتگی، با رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی حرکت کنند.
کد خبر: ۲۰۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ 28 March 2016

رئیس پلیس راه ایلام از رانندگان عبوری در جاده های ارتباطی این استان به ویژه مسیر شهرستان های شمالی خواست با توجه به بارش باران و کاهش دید، به علت مه گرفتگی،با رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی حرکت کنند.


به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ محسن ناصری گفت: بارش شدید باران که از روز گذشته آغاز شده همچنان در در بیشتر شهرستان ها به خصوص شهرستان های حوزه شمالی ادامه دارد.
وی افزود: هم اکنون در جاده های کوهستانی به ویژه در مسیرهای گردنه قلاجه و قلندر شاهد مه گرفتگی هستیم و همین موضوع لزوم دقت و رعایت قوانین و مقررات و سرعت مطمئنه از سوی رانندگان وسایل نقلیه را دو چندان می کند.
رئیس پلیس راه ایلام ایلام تاکید کرد: با توجه به عرض کم و دو طرفه بودن بیشتر جاده های ارتباطی این استان، رانندگان به ویژه مسافران و مهمانان نوروزی که به وضعیت راه های استان آشنایی ندارند باید ضمن رعایت قوانین و مقررات از انجام تخلفات حادثه ساز سرعت، سبقت، انحراف به چپ و انجام حرکات نمایشی پرهیز کنند تا شاهد حوادث ناگوار رانندگی نباشیم.
سرهنگ ناصری برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز هنگام رانندگی را خط قرمز پلیس دانست و یادآور شد: 220 خودرو از ابتدای طرح نوروزی پلیس راه استان (25 اسفند پارسال تاکنون) در قالب طرح نوروزی بدلیل انجام تخلفات متعدد و حادثه ساز متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.
وی اضافه کرد: از ابتدای طرح نوروزی پلیس راه میزان کشته های تصادفات رانندگی در جاده های این استان 87 درصد، تصادفات جرحی 17 درصد و تصادفات خسارتی نیز پنج درصد کاهش یافته است.
وی از تمامی رانندگان بویژه افراد غیر بومی که به وضعیت جاده های استان آشنایی ندارند، خواست به منظور پیشگیری از بروز حوادث تلخ رانندگی و واژگون شدن خودروها در اثر خواب آلودگی پیش از سفر استراحت کافی داشته و در سفرهای طولانی پس از دو ساعت رانندگی حداقل 10 تا 15 دقیقه استراحت کنند./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار