کد خبر: ۲۰۳۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴ 29 March 2016
تابناک گیلان: پیاده راه شهرداری رشت عصر فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهربرداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ شهردار رشت امروز در جمع اصحاب رسانه گفت: این پیاده راه در مدت 4 ماه کاری با 15 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسیده است .ثابت قدم با اشاره به ویژه برنامه های افتتا حیه فردا افزود :برپایی نمایشگاه های شهر خلاق ، خیمه شب بازی ،مشاغل ، غذا های محلی ، کافه کتاب، نقاشی کودک از برنامه های جانبی افتتاحیه پیاده راه شهرداری است.

محمدعلی ثابت قدم افزود: عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، استاندار گیلان و رییس مجمع نمایندگان گیلان هم در مراسم فردا سخنرانی می کنند.

وی ایجاد این پیاده راه در مرکز استان را فرصت مناسبی برای توسعه گردشگری و جذب گردشگر داخلی و خارجی دانست و افزود: گردشگران می توانند با حضور در این پیاده راه و مشاهده المان های آن علاوه بر آشنایی با فرهنگ اصیل گیلان با آداب و رسوم و پیشینه و فرهنگ و هنر مردم گیلان نیز هرچه بیشتر آشنا شوند.

شهردار رشت با بیان اینکه اجرای تئاتر خیابانی نیز در این پیاده راه پیش بینی شده است گفت: گردشگران می توانند از تئاتر خیابانی در مرکز شهر رشت بهرمند شوند.

این پياده راه در سه محور خيابان امام خمينی از دهنه بازار بزرگ تا ميدان شهدای ذهاب ، خيابان سعدی از دهنه استادسرا تا ميدان شهدای ذهاب و خيابان شريعتی تا ميدان شهرداری ایجاد شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار