کد خبر: ۲۰۴۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 31 March 2016
تابناک گیلان: ‌فرمانده انتظامی گیلان گفت: در تعطیلات نوروزی امسال با کاهش 25 درصدی تلفادت جاده‌ای در حوزه درون‌شهری و کنترل تلفات در حوزه برون‌شهری استان مواجه بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گیلان، سردار محمدرضا میرحیدری،‌ امروز در مراسم بازدید از طرح نوروزی استان، ضمن تبریک روز 12 فروردین، اظهار کرد: 12 فروردین روز تثبیت انقلاب اسلامی و روز قرار گرفتن در مسیر تحقق حکومت عدل الهی و وعده حق تعالی و عزت و بزرگی به مستضعفان جهان است.

وی افزود: با عنایت الهی وجود مواهب طبیعی و تفرجگاه‌های ملی در استان گیلان، باعث ورود میلیون‌ها گردشگر شده است که با همکاری و همدلی دستگا‌ه‌های امنیتی و خدماتی از ماه‌ها قبل آمادگی میزبانی از مسافران نوروزی مهیا شد.

سردار میرحیدری گفت: در طرح نوروزی امسال، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کاهش تلفات حوادث جاده‌ای، با ابلاغ پلیس ناجا همه نیروها بسیج شدند که با توجه به شرایط جوی، وضعیت مناسبی در استان شاهد بودیم.

رئیس پلیس گیلان بیان کرد: در تعطیلات نوروزی امسال با کاهش 25 درصدی تلفادت جاده‌ای در حوزه درون‌شهری و کنترل تلفات در حوزه برون‌شهری استان مواجه بودیم.

وی با اشاره به اجرای طرح «گیلان مطهر» در استان، تصریح کرد:‌ با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی و تعامل روحانیون معظم، بسیج، پلیس‌های افتخاری، میراث فرهنگی، دستگاه قضا و ناجا طرح گیلان مطهر با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان اجرا شد که سبب جلب نظر متدینین و کاهش جرائم در حوزه انتظامی شد، همچنین به برکت خون شهدا و برگزاری کنگره هشت هزار شهید فضای ایثار و شهادت در استان حاکم شده است.

سردار میرحیدری ادامه داد: با آغاز طرح نوروزی شاهد کاهش 27 درصدی جرائم، کاهش 38 درصدی سرقت منزل، کاهش 44 درصدی سرقت خودرو، کاهش 55 درصدی سرقت احشام، کاهش 27 درصدی سایر سرقت‌ها بوده‌ایم.

رئیس پلیس گیلان با بیان اینکه در نوروز امسال کاهش 30 درصدی وقوع نزاع و درگیری در استان داشتیم، اضافه کرد: ان‌شاءالله با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، این ساعات پایانی تعطیلات نوروزی را با خیر و برکت سپری می‌کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار