فرماندار شهرستان نهاوند گفت: کارخانه تولید قطعات بتنی در نهاوند کلنگ زنی می شود.
کد خبر: ۲۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰ 10 April 2015
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: کارخانه تولید قطعات بتنی در نهاوند کلنگ زنی می شود.

به گزارش ایسنا؛  "امامعلی عبدالملکی" در نخستین جلسه شورای اداری سال ۹۴ شهرستان نهاوند، هیچ محدودیتی برای سرمایه گذاری و اشتغال در شهرستان وجود ندارد بلکه باید طرح دارای توجیه اقتصادی باشد، اظهار کرد: ساخت کارخانه تولید قطعات بتنی با تکنولوژی آبمانی در نهاوند با ۱۲۰ میلیون تومان اعتبار و تملک زمین به نتیجه رسیده و و بزودی کلنگ زنی آن انجام می شود که موجبات رونق اشتغال و سرمایه گذاری را در شهرستان ایجاد می کند.

وی با اشاره به حضور و فعالیت شبانه روزی کمیته ستاد تسهیلات نوروزی نهاوند و جلب رضایتمندی مردم، تصریح کرد: باید به حوزه گردشگری به ویژه سراب گیان که پیشانی شهر است و نقاط تاریخی شهرستان توجهات بیشتری صورت گیرد.

وی در ادامه گفت: در سال ۹۴ رویدادهای مهمی آغاز شده که باعث ایجاد تحولاتی در منطقه خاورمیانه خواهد شد که بیانیه مشترک هسته ای ایران و گروه 1+5 در راس آن قرار دارد و از اهمیت بسزایی برخوردار است.

عبدالملکی خاطرنشان کرد: مردم در دوران تحریم ها ایستادگی زیادی کردند و این موفقیت ها را مرهون مقاومت ملت بزرگ ایران و رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدابیر دولت و همچنین درایت و هوشمندی اعضای تیم مذاکره کننده می دانیم.

افزایش ۴۲ درصدی اسکان مسافران نوروزی در نهاوند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند نیز گفت: در شهرستان نهاوند ۷ مرکز اسکان  آموزش و پرورش نهاوند پذیرای بیش از هزار و 500 نفر مسافر بود.

"علیرضا تکلو " ادامه داد: در بخش اسکان های آموزش و پرورش خزل نهاوند هم ۳۳ خانواده فرهنگی و ۱۲ خانواده غیر فرهنگی پذیرش و اسکان داده شدند که در دبیرستان شهید مدرس بخش خزل هم ۲ مرکز اعتکاف علمی برای دانش آموزان خانواده هایی که فرزندانشان برای کنکور ۹۴ خود را آماده می کردند، قرار دادیم که در آنجا درس می خواندند.

شهردار نهاوند نیز گفت: در نوروز ۹۴شهرداری نهاوند برای نخستین بار به یاد ۸۵۰ شهید سرافراز نهاوند ۸۵۰ گل لاله را در سطح شهرستان کاشته است.

"شاهین فرجی فر" با بیان اینکه شهر نهاوند شهری پاکیزه و عاری از آلودگی است، اظهار کرد: برای ایام نوروز شهرداری نهاوند با همکاری شورای اسلامی شهر اقدامات خوبی از جمله لکه گیری آسفالت سطح شهر برای نخستین بار با دستگاه پلنر، ساماندهی مبلمان شهری، خط کشی معابر، ساماندهی ورودی ترمینال و پایانه های مسافربری، ساماندهی پارک های شهر وخرید وسایل و تجهیزات جدید در سال ۹۴، خط کشی ترافیکی افقی و عمودی در سطح شهر، استقبال از نوروز توسط دانش آموزان در نخستین روز از سال نو، ساماندهی تابلوهای ورودی، ساماندهی و تجهیز سرویس های بهداشتی تپه ابوذر و سطح شهر و ... انجام داده است.

افزایش ۵۳ درصدی و رتبه دوم نهاوند در استان برای جذب گردشگر

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان نهاوند نیز گفت: ۹ کمیته ستاد تسهیلات نوروزی قبل از شروع ایام نوروز با حضور و فعالیت بیش از دو هزار نفر بوده است.

"محسن جانجان" اظهار کرد: افزایش ۵۳ درصدی حضور مسافران نوروزی در شهرستان و کسب رتبه دوم استانی  شهرستان نهاوند در جذب گردشگر حاصل نتیجه و تلاش ستاد در حوزه های مختلف بوده که در راس آن میراث فرهنگی قرار داشته است.

افزایش ۲۱ قلم شی تاریخی و نفیس به موزه های نهاوند در سال ۹۴

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نهاوند گفت: امسال ۲۱ قلم شی تاریخی و نفیس به موزه های نهاوند اضافه شده که با همکاری نهادها و ادارات و شهرداری و شورای اسلامی شهر این روند شناسایی اقلام تاریخی نهاوند ادامه دارد.

جانجان همچنین اظهار کرد: استقبال از مسافران نوروزی، ساماندهی اماکن تاریخی و موزه های نهاوند، پخش هزار و 300 جلد بروشور درمانی در بین مسافران و آنکال بودن پزشکان متخصص از دیگر اقدامات ستاد تسهیلات بوده که هیچ شکایتی در هیچ موردی در شهرستان نهاوند گزارش نشده است.

شلوغ ترین مرکز گردشگری استان همدان سراب گیان بود

شهردار گیان نیز گفت: سراب گیان تا ۱۴ فروردین سالجاری بیش از ۱۴۰ هزار نفر بازدید کننده داشته است.

"هوشنگ کیانی" افزود: در این مرکز گردشگری با احداث پارکینگ بخش عمده مشکلات برطرف شده است و با توجه به شلوغی این مرکز هلال احمر شهرستان با ۵ نیروی جوان، ۲ چادر و یک دستگاه آمبولانس همکاری های لازم را داشتند.

کاهش ۲۰ درصدی جرایم در ایام نوروز نهاوند

"محسن اقبالیان"، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند نیز گفت: کاهش جرائم چهارشنبه سوری، کشف یک میلیون مواد محترقه در ایام نوروز، برپایی ۴ ایستگاه نوروزی در سطح شهر، گشت هوایی نیروی انتظامی و حدود ۶۰ مورد بازدید نامحسوس و کاهش تصادفات و فوتی ها را داشتیم.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار