رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چرداول گفت: افزون بر 2 هزار و 500 متر مکعب عملیات ریزش برداری در محورهای مختلف این شهرستان انجام شد.
کد خبر: ۲۰۵۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱ 02 April 2016

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چرداول گفت: افزون بر 2 هزار و 500 متر مکعب عملیات ریزش برداری در محورهای مختلف این شهرستان انجام شد.


به گزارش تابناک ایلام؛اکبر وطن دوست در این خصوص اظهار کرد: شرایط آب و هوایی و بارش شدید و فرسایش ناشی از بارندگی های اخیر موجب ریزش کوه در محورهای مختلف شهرستان چرداول شد.
وی افزود: به محض اطلاع از این موضوع راهداران اداره راه و شهرسازی این شهرستان به سرعت وارد عمل شده و نسبت به ریزش برداری و پاکسازی سطح جاده ها اقدام کردند.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چرداول یادآور شد: محورهای ارتباطی روستایی چم پوش، علیمرادخانی، بانکلان، روبره، پیامن، تنگ تیر، سرابله، چهار مله، تنگ شمشه، قاسم آباد، سعدآباد، علیمرادخانی، کپرگه، تنگ تیر، شاهبداغ از جمله محورهای روستایی بودند که با تلاش راهداران راه وشهرسازی شهرستان چرداول عملیات ریزش برداری آنها انجام شد.
وطن دوست ایمن سازی با نصب گاردریل، خاکریزی و لکه گیری و نصب تابلوهای اطلاعاتی و احتیاطی را از دیگر اقدام های اداره راه وشهرسازی این شهرستان در هفته های اخیر اعلام کرد.
هم اینک 31 کیلومتر بزرگراه، 630 کیلومتر راه اصلی، 891 کیلومتر راه فرعی و یک هزار و 770 کیلومتر راه روستایی در استان ایلام وجود دارد و طول کلی راه های استان نیز سه هزار و 780 کیلومتر است.
شهرستان چرداول به مرکزیت سرابله با 65 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری شمال ایلام واقع است./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار