مدیر فرودگاه شهدای ایلام از جابجایی چهار هزار و 696 مسافر در مسیرهای رفت و برگشت از طریق این فرودگاه در ایام نوروز امسال خبر داد.
کد خبر: ۲۰۶۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹ 04 April 2016
 مدیر فرودگاه شهدای ایلام از جابجایی چهار هزار و 696 مسافر در مسیرهای رفت و برگشت از طریق این فرودگاه در ایام نوروز امسال خبر داد.


به گزارش تابناک ایلام "مجتبی بیاتی" روز دوشنبه در خصوص این خبر اظهار کرد: این تعداد مسافر نوروزی از 25 اسفند سال گذشته تا 14 فروردین امسال از طریق پرواز شرکت های مختلف هوایی از فرودگاه شهدای ایلام عازم تهران و مشهد شدند.

وی با بیان اینکه در این مدت 66 پرواز رفت و برگشت به مقصد تهران، مشهد انجام گرفت، یادآور شد: همچنین در این مدت 40 هزار و 499 کیلوگرم بار همراه مسافر نیز از طریق این فرودگاه جابجا شده است.

بیاتی از راه اندازی خط پروازی میان ایلام با مشهد مقدس در ایام نوروز خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت این موضوع و خواست مردم استان و به واسطه تمرکز تردد زائران عتبات عالیات ایران و عراق از طریق مرز مهران، راه اندازی این مسیر پروازی در دستور کار قرار گرفت.
وی تاکید کرد: پرواز بین فرودگاه های ایلام و مشهد توسط شرکت هواپیمایی آسمان در روزهای یکشنبه و پنجشنبه هر هفته صبح ها از ایلام به مشهد و عصر همان روز از مشهد مقدس به ایلام انجام می شود. 

وی افزود: قبل از ایام نوروز 95 به طور متوسط روزانه چهار پرواز در مسیر رفت و برگشت تهران به ایلام از این فرودگاه انجام می شد ولی با دایر شدن پرواز ایلام - مشهد و بالعکس و افزایش برخی پروازهای دیگر در مسیر تهران - ایلام - تهران اکنون هر هفته به طور متوسط 50 پرواز از این فرودگاه انجام می شود./م



منبع:ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار