مدير كل راه آهن منطقه اراك گفت: يكماه گذشته و در ايام نوروز امسال حجم سفر و جابجايي مسافر با قطار رفت و برگشت به مشهد از طريق ايستگاه ملاير 14 درصد افزايش يافت.
کد خبر: ۲۱۰۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۸ 16 April 2016
 مدير كل راه آهن منطقه اراك گفت: يكماه گذشته و در ايام نوروز امسال حجم سفر و جابجايي مسافر با قطار رفت و برگشت به مشهد از طريق ايستگاه ملاير 14 درصد افزايش يافت.

به گزارش ایرنا،جلال الدين كوكنار افزود: از 25 اسفندماه سال گذشته تا 15 فروردين ماه امسال 12 هزار و 740 مسافر از طريق يك رم قطار ورودي و خروجي در مسير ملاير به مشهد جابجا شدند.

وي تعداد مسافران خروجي از ايستگاه راه آهن ملاير به مشهد در پيك نوروزي امسال را شش هزار و 256 مسافر و تعداد مسافران ورودي به اين ايستگاه را شش هزار و 484 مسافر عنوان كرد.

وي ادامه داد: از سال گذشته قطار ملاير به مشهد به صورت روزانه در اين مسير رفت و آمد مي كند و اين امر موجب افزايش تعداد مسافران به مشهد و بالعكس شد.

كوكنار با بيان اينكه ايستگاه قطار در ملاير يكي از ايستگاه هاي خوب با تجهيزات كامل و امكانات رفاهي مناسب در منطقه اراك است، اظهار كرد: در ايام نوروز امسال ميزان رضايت مندي مسافران از نوع كيفيت قطار، نحوه برخورد مسئولان و خدمه قطار و ساير موارد از ايستگاه ملاير بالا بود.

وي يادآور شد: با توجه به اينكه ايستگاه ملاير بعد از اراك دومين ايستگاه خوب ما در اين منطقه است، اگر چنانچه مطالبه مردم اين شهرستان در زمينه هاي مختلف بالاتر برود، راه آهن منطقه اراك آماده پاسخگويي به هرگونه مطالبات آنان است.

مدير كل راه آهن منطقه اراك راه اندازي قطار ملاير به تهران را يكي از خواسته هاي مهم شهروندان ملايري برشمرد و گفت: راه اندازي قطار ملاير به تهران مشروط به اين است كه مردم و مسئولان اين شهرستان بتوانند هزينه ها و چارتر قطار را تقبل كنند كه ما نيز در اين صورت آمادگي كامل براي اين امر را داريم.

كوكنار ادامه داد: در ايام نوروز امسال 35 هزار و 387 مسافر از طريق سه ايستگاه اراك، ملاير و شازند در راه آهن منطقه اراك به صورت رفت و برگشت جابجا شدند.

راه آهن ملاير در منطقه غرب كشور در مهرماه سال 1390 راه اندازي شد.

شهرستان ملاير با دارا بودن جمعيتي بالغ بر 300 هزار نفر در جنوب شرقي استان و 75 كيلومتري شهر همدان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار